NOD januari 2023

@noenoe, ja, ik wacht tot mijn NOD met testen, want heb ook geen early testen liggen. Woon momenteel niet in Nederland, dus even naar de Kruidvat gaan, lukt niet ;)
Heb overigens geen symptomen...dussss
 
Een spannende week voor je Keira! Nog een aantal daagjes. Ik duim voor je!
Hoe gaat het met de rest? Iedereen de kerstdagen goed doorgekomen?
Kleinwonder hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Heb je het nieuws al gedeeld met familie? 


Hier ok. eisprong moet eraan komen. Morgen beginnen met OV testen. 
Maar ik weet niet of seks er nog in gaat zitten deze week dus tja pff gaan het zien.
 
Hey @noenoe
Kerst goed doorgekomen. Prima alcoholvrij zelfs. Mijn eisprong komt er ook aan, denk dat ik mijn piek nog nét niet heb gehad. Gister en vandaag gezellig gemaakt en woensdag maar die is niet meer effectief, morgen controle in het zh. Als de sprong nog niet is geweest heb ik er wel vertrouwen in. En dan weer duimendraaien. 
 
Ben benieuwd naar de controle! Goed van je dat je alcohol vrij bent geweest. Ik niet.. maar mijn eisprong moet eind van de week ergens zijn. Kon nog net had ik bedacht. Maarja sowieso beter van niet natuurlijk.
 
10 dpo en ontzettend veel bloedverlies. Sinds een paar dagen maandverband nodig. Bloedverlies duurt dus al sinds 2dpo. Vanochtend weer controle gehad bij de fertiliteitsarts. Mijn baarmoederslijmvlies is nog intact. Dus ik ben niet aan het menstrueren en het is ook niet het slijmvlies dat afbreekt. Wat het wel is, geen idee..  
 
Terug
Bovenaan