NOD januari 2023

Waarom kan ik geen fotos zien! Haha ik wil ook zien! Mamma croco! :))
Zeeuwsmeisje fijn dat je er zo in instaat. Hopelijk dat februari jullie iets moois brengt!
 
 
Ik heb net getest en de test is al weer negatief. Ik ga even niet actief mee naar het februari topic dames. Ga mijn lijf even een paar cycli rust geven en zelf weer wat moed verzamelen. Dit was wel wat 'veel' zo twee keer mis achter elkaar. Hopelijk regent het straks positieve testen bij jullie in februari. Ik blijf meeduimen. Bedankt voor jullie steun en lieve woorden. Knuffel Zazou
 
@ntje, nog voor NOD, dus dat is wel nog even spannend!
@noenoe, huh, wat gek. De rest kan hem wel zien, denk ik? Zal een nieuwe foto van vandaag posten!
@zazou, je had het er natuurlijk al over, maar toch flink balen dat het nu al negatief is. Sterkte en ik duim mee voor snel goed nieuws!
 
@zazou begrijpelijk, pak je rust en wanneer je weer mee wil kletsen dan zien we je hier op dit forum wel weer terug. Dikke knuffel.
 
@mammacroco wow hij loopt mooi op, deze is al echt heel duidelijk. Wanneer is je NOD? 
 
@mamacroco, duidelijk een positieve test! Proficiat. 
Ik schuif mee door naar de volgende ronde. Gisteren al wat bruin bloedverlies en vandaag is mijn menstruatie helemaal doorgebroken. Voel me een beetje moedeloos, we gaan naar ronde 14... ik heb geen zin meer om op verplichte momenten het gezellig te maken of met mijn benen een kwartier in de lucht te hangen want het heeft al 13 rondes niets uitgehaald. 
 
@sarac he balen dat je menstruatie is door gebroken. In april heb je een afspraak staan bij de gynaecoloog? Kan die afspraak niet eerder? Je hebt wel een regelmatige cyclus? 
 
Terug
Bovenaan