NOD januari 2023

@zazoutwee sjonge, wat spannend. Ik duim heeeel hard mee op een goeie afloop.
@mamacroco. Woehoe, das fijn! Onze NOD ligt volgens mij tegelijk, voel hier ook ineens spanning, haha. 
 
Haha. Nee, maar kriebelt wel hoor. Ik wil echt wachten tot maandag, dinsdag. Maar geniet wel mee van jou goede nieuws. 
Had je wat klachten? Voelde je hem aankomen?
 
Ja, dat vind ik altijd lastig, want ik heb tot nu toe iedere maand wel iets gevoeld haha!
 
Maar heb wel heel veel gedroomd en onrustig geslapen deze week, veel maagzuur en ook al een aantal dagen vervelend drukkend gevoel thv m'n baarmoeder 
 
Ooh Mama-Croco voorzichtig gefeliciteerd!! Op hoeveel dagen voor je NOD zit je of ben je er al overheen :)
En spannend Niezo, mijn NOD is woensdag, moet me ook wel bedwingen met testen.. haha
 
Hey meiden,
 
Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Totale cyclus 36 dagen als ik tel vanaf de dag dat ik het vruchtje ben verloren op 23 december. Deze cyclus was zonder letrozole dus dan best netjes als ik nu op 36 dagen uit kom. Ik ben niet teleurgesteld dat ik ongesteld ben geworden. Qua timing zaten we met klussen niet goed deze ronde (ivm ik was een weekend weg rond eisprong) en ook wel fijn om even een menstruatie te hebben na mijn miskraam. Ik heb besloten om wel weer met medicatie te beginnen dus zondagavond zal ik weer beginnen met het slikken van letrozole. Op naar hopelijk een vruchtbare ronde in februari. Eisprong zal rond ons trouwdag en valentijnsdag zijn dus dat moet goed komen ???. Fijn weekend allemaal ?
 
Terug
Bovenaan