NOD januari 2023

Mijn cyclus is altijd 26 dagen, heel af en toe is 24-25 dagen maar meer wijk ik niet af. Denk dat dat toch regelmatig is, niet? 
Ik heb inderdaad begin april een afspraak staan bij de gynaecoloog, veel vroeger kon dit niet, alle vrije mogelijkheden pasten niet in onze agenda vermits wij beiden voltijds werken... 
Ik ga proberen het de volgende maanden wat los te laten en mezelf niet meer te dwingen om op vastgelegde dagen seks te hebben. Maar ja wie weet denk ik er binnen een paar dagen alweer anders over... 
 
Ik ben ongeduldig geweest en vanochtend een test van cb gedaan en er staat gewoon zwanger! Kan het niet helemaal bevatten en durf ook nog nergens op te hopen maar vind het heel erg spannend allemaal!
 
@ntje, ik had al in het februari topic gereageerd, maar wat goed zeg! 1 februari is jouw NOD, zag ik? Ben benieuwd, je uitgerekende datum zal dan ook rond 10 oktober liggen? Als je alvast mee wilt kletsen in het oktober-topic?
 
NOD 1 feb ja! En rond 10 oktober kan zo maar eens kloppen, maar ik durf niet echt te hopen verder merk ik. Misschien wordt het pas echt echt na een echo waarop je ziet dat het goed is. 
 
Terug
Bovenaan