NOD januari 2024

Hoi
Ik werd 2 jan ongesteld
Mijn nod komt op 30/31 jan
Maar nu was ik vorige week een keer heel misselijk in de nacht. Vanochtend bij het opstaan ook misselijk. Mijn buik is opgezet en zit voor mijn gevoel in de weg en ik moet heel vaak plassen.en heb af en toe steekjes onderin mijn buik. Het het gekke van alles is dat we vorige week gemeenschap hebben gehad en kwam er paars bruine afscheiding mee naar buiten. we gaan er niet vanuit maar vinden het wel gek. Het is even afwachten maar vind het wel erg spannend .
 
Helaas vandaag ongesteld geworden 3 dagen te vroeg, moest normaal maandag ongesteld worden. Sinds 9dpo paar druppels roze verloren… gaf me veel hoop… maar vanochtend heel wat roze bij afvegen.
Succes aan iedereen nog.
 
Helaas vandaag ongesteld geworden 3 dagen te vroeg, moest normaal maandag ongesteld worden. Sinds 9dpo paar druppels roze verloren… gaf me veel hoop… maar vanochtend heel wat roze bij afvegen.
Succes aan iedereen nog.
Jammer heeft het vandaag nog doorgezet met rood bloed of is het nog steeds roze dan zou het nog steeds om innesteling kunnen gaan en anders met vol goede moet naar de volgende rondei
 
Terug
Bovenaan