NOD januari 2024

Goedemorgen allemaal, nog even een update van bovenstaande. Ik heb het uiteindelijk volgehouden tot dag 37 van mijn cyclus. Ik had inmiddels zo duidelijke symptomen die ik anders niet heb, dat ik gisteren een test heb gedaan. En warempel verscheen er een streepje in de ochtend. Heb gelijk die middag ook een Clearblue zwangerschapstest gedaan, die aangaf 2/3 weken zwanger. Dus ik mag echt gaan geloven dat ik zwanger ben.

Was wel flabbergasted, omdat het eerste keerste eerste ronde was. Had het echt niet verwacht. Nog even spannend tot de eerste echo. Die is op 5 februari, dan zou ik om en nabij de 8 weken zijn.

Ik wens iedereen die nog aan het wachten is of een ronde is opgeschoven heel veel succes
Gefeliciteerd, wat fijn zeg! Geniet ervan!

Hey allemaal,

Ik zit ongeveer nu op mijn NOD dagen. (Cyclus tussen 26 en 31 dagen)
Ik moet zeggen de laatste dagen enorm winderig en vreet buien .
Beetje krampen maar anders ( volgens mij vooral de winderigheid )

Nu toch net even een testje gedaan die van de action de roze doos. En zag een heel licht streepje wou hier foto inzetten maar lukt mij niet ‍♀️

Hoi lieve dames! Ik sluit mij ook graag aan. Mijn NOD is waarschijnlijk 19 of 20 januari. Tot nu toe allemaal omo witte testen. Had voor mijn miskraam een cyclus van 27/28 dagen. Nu lijkt het op een cyclus van 35 dagen. Ik had namelijk geen eisprong na 14 dagen en ook geen geen NOD op 12 januari. Dus denk dat het een week is opgeschoven.

Voor de dames die nog wachten, hoop dat we positief zullen testen deze maand en anders helaas door naar de volgende ronde….

Goedemorgen allemaal, nog even een update van bovenstaande. Ik heb het uiteindelijk volgehouden tot dag 37 van mijn cyclus. Ik had inmiddels zo duidelijke symptomen die ik anders niet heb, dat ik gisteren een test heb gedaan. En warempel verscheen er een streepje in de ochtend. Heb gelijk die middag ook een Clearblue zwangerschapstest gedaan, die aangaf 2/3 weken zwanger. Dus ik mag echt gaan geloven dat ik zwanger ben.

Was wel flabbergasted, omdat het eerste keerste eerste ronde was. Had het echt niet verwacht. Nog even spannend tot de eerste echo. Die is op 5 februari, dan zou ik om en nabij de 8 weken zijn.

Ik wens iedereen die nog aan het wachten is of een ronde is opgeschoven heel veel succes
Gefeliciteerd!!!

Heb tijdje het blog niet in de gaten gehad, maar helaas 1ste ongesteld geworden. Volgende NOD is 29 jan. Door het vermoede van een cyste (vanwege plots afwijkende menstruatie, 1 dag minimaal bloed) afgelopen dinsdag echo gehad en daar is mn eisprong op bevestigd deze maand.. rond de eisprong sowieso gezelligheid, dus nu weer op het wachtbankje.

Aan diegene met al een positieve test. Gefeliciteerd

Terug
Bovenaan