Gisteravond al drupje en vannacht doorgezet, ik ga naar de volgende ronde/iui nr 3.. succes allemaal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat jammer Cardiozuster. Hopelijk goede babydust voor volgende ronde.Gisteravond al drupje en vannacht doorgezet, ik ga naar de volgende ronde/iui nr 3.. succes allemaal!
Goedemorgen allemaal, nog even een update van bovenstaande. Ik heb het uiteindelijk volgehouden tot dag 37 van mijn cyclus. Ik had inmiddels zo duidelijke symptomen die ik anders niet heb, dat ik gisteren een test heb gedaan. En warempel verscheen er een streepje in de ochtend. Heb gelijk die middag ook een Clearblue zwangerschapstest gedaan, die aangaf 2/3 weken zwanger. Dus ik mag echt gaan geloven dat ik zwanger ben.Heel spannend inderdaad. Je bent je zo veel meer bewust van je lichaam!
Ik heb gedurende mijn cyclus vooral gelet op mijn afscheiding, om toch een indicatie van ovulatie te ontdekken. Ik denk dat het rond de kerstdagen heeft plaatsgevonden (dus rond dag 19/20/21).
Ik ga proberen om nog even af te wachten met testen tot ongeveer dag 34 a 35. Maar indd absoluut niet makkelijk, die wachtbank!