NOD Juli 2018

@Nroxy: gewoon even na laten kijken. Heeft je vriend zijn sperma wel eens laten testen? Mijn vriend kwam er van de week zelf mee (haha ? nee meneer is er niet mee bezig haha). Je kan ze zelfs online bestellen zei hij en dan testen.
Misschien als je weet dat alles goed is, valt er een last weg. En als er wel wat is, kan je direct gericht geholpen worden.
Ik heb even een vraag aan jullie:
Vrijdag een negatieve ovulatietest. Zaterdag ineens veel afscheiding (op dat festival :p), zondag en maandag een positieve ovulatietest. Gister niet getest. Net getest en ovulatietest is negatief. Wanneer zal ik mn eisprong hebben gehad ? Gister  (dinsdag)?
We hebben zondag en maandag seks gehad. Gister niet want wilde even om de dag... dus vandaag weer :)! Dan zit ik toch goed ????
 
@krokusje wat een fantastisch nieuws zeg! Super! Gefeliciteerd!! Dat je een goede en gezonde zwangerschap mag hebben! ??? 
@Nroxy, lijkt mij inderdaad ook dat je daar goed aan doet. Heftig om al zo lang de verlangen te hebben naar een kindje! Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt en dat ze eventueel kunnen helpen. Maar het meest hoop ik dat je alsnog in de aankomende ronde zwanger mag worden ?? ga je nog op vakantie of ben je dat al geweest? 
 
Oh nroxy, ik wist niet dat het al ronde 17 was. Gut dan voel ik me zo'n muts met mn ronde 2 is mislukt. Het is niet gek om eens een arts te raadplegen, al zal die niet gelijk een antwoord hebben het kan wel fijn zijn even je verhaal te doen bij een medisch onderlegd persoon. Dat voelt ook weer heel anders dan hier en hopelijk is er wat hulp voor je beschikbaar. 
@Krokusjes & noor, YES! Gefeliciteerd! 
@Joena, volgens mij heb je indd voldoende geklust en als je het zeker voor het onzekere wilt ga je het gewoon vanaaf toch nog even gezellig maken? ;-) 
 
Ik ben helemaal down nu. En boos. 
Ook al verwachtte ik deze maand niks (vanwege een vakantie met ouders) toch was het aardig gelukt met klussen en had ik stille hoop. 
Net een bruinige afscheiding gehad... heeeeeel licht bruin. Maargoed dit had ik vorige maand voor het eerst, toen dacht ik een late innesteling maar t was gewoon mn menstruatie die blijkbaar sinds 3 maanden anders aan het worden is... 
Zou het dan nu weer duiden op mn menstruatie? ? ben even totaal moedeloos hopeloos en verdrietig. 
 
 
@PaulaGraaf je hoeft je daarvoor niet een muts te vinden hoor elke ronde is een ronde te veel vind ik zelf ?. 
 
@WannebeMom dikke knuffel aan jou ook meid. Is zeker rot dat je geen duidelijkheid hebt zo. Moeste het de duiveltje zijn hoop ik dat ze er gewoon snel zijn voor je.
 
Verder heeft mijn vriend nog geen testen laten doen. Hij wilt niet, ik denk eerder uit schrik dat het misschien aan hem ligt. Vakantie hebben we pas in september en dan zouden ook de duiveltjes op bezoek komen. Dus moet ik bij mijn volgende menstruatie terug aan de pil voor een maand. Dat is nu eenmaal het nadeel als je allergisch reageert op tampons ?
 
Terug
Bovenaan