@Nroxy: gewoon even na laten kijken. Heeft je vriend zijn sperma wel eens laten testen? Mijn vriend kwam er van de week zelf mee (haha ? nee meneer is er niet mee bezig haha). Je kan ze zelfs online bestellen zei hij en dan testen.
Misschien als je weet dat alles goed is, valt er een last weg. En als er wel wat is, kan je direct gericht geholpen worden.
Ik heb even een vraag aan jullie:
Vrijdag een negatieve ovulatietest. Zaterdag ineens veel afscheiding (op dat festival
), zondag en maandag een positieve ovulatietest. Gister niet getest. Net getest en ovulatietest is negatief. Wanneer zal ik mn eisprong hebben gehad ? Gister (dinsdag)?
We hebben zondag en maandag seks gehad. Gister niet want wilde even om de dag... dus vandaag weer
! Dan zit ik toch goed ????
Misschien als je weet dat alles goed is, valt er een last weg. En als er wel wat is, kan je direct gericht geholpen worden.
Ik heb even een vraag aan jullie:
Vrijdag een negatieve ovulatietest. Zaterdag ineens veel afscheiding (op dat festival
We hebben zondag en maandag seks gehad. Gister niet want wilde even om de dag... dus vandaag weer