NOD Juli 2018

Ik kon het niet laten...ik had heel sterk een voorgevoel.. en dit klopt!
Ik heb gister en vanmorgen positief getest. Ik ben nog helemaal van de leg en het moet nog echt landen..
Het is alsof ik het over een ander persoon heb...en niet mezelf. zo gek!
Wij zijn zo blij
 
Kan iemand mij de link sturen naar de fb groep die het nu doet ? :D
Ohhh spannend Noorw. We hopen allemaal met je mee dat het blijft zitten! En dat je straks een knaltest hebt.
Welkom PaulaGraaf. En wat heerlijk zeg zo'n korte cyclus. Ik zou er voor tekenen als de mijne zou schommelen tussen de 24 en 26 dagen. Bij mij is dat helaas tussen de 31 en 38 dagen hahaha.
@Annanass: ik denk dat zodra je als vrouw die knop om hebt, je gewoon alleen nog maar aan babys kan denken hahaha! Ik had me ook voorgenomen het op zn beloop te laten. En de eerste 2 maanden lukte dat wel.......... maar nu niet meer :eek:
 
@Krokusjes: OMG las ik nou over jouw bericht heen hahaha. GEFELICITEERD!!!! Wat een ontzettend mooi nieuws op deze zonnige woensdag !! Hoe voel je je ? En in welke ronde ben je nu zwanger geraakt ?
You go girl! Snap dat het onwerkelijk moet zijn......
 
@Beautygirl + Mommyofmynovella: nou is dat even leuk. Mochten wij die kant op komen dan ken ik al mensen uit de buurt!! Het gaat me echt aan mn hart, woon al 32 jaar in Oegstgeest. En heb zoveel leuke vrienden en vriendinnen en een hele toffe en hechte familie inclusief nichtjes en neefjes. Maarja.... werk van de man.... en het is niet te doen vanaf hier elke dag naar Deventer.
Concessies helaas...  je moet wat over hebben voor de liefde he :p! En niks is voor altijd! Dus eerst maar eens proberen en kijken of we gelukkig kunnen worden daar!
 
@krokusjes dikke proficiat meid ? geniet ervan ?
 
@WannebeMom thnx ik denk dat ik gewoon ook eens een afspraakje maak bij de gynaecoloog voor een onderzoek. We gaan nu gewoon ronde 17 in, dus wil nu wel iets meer zekerheid 
 
@Nroxy: ik denk inderdaad dat jer er goed aan doet om een afspraak met de gyneacoloog te maken als je al in de 17e ronde zit.
Hele dikke knuffel voor jou!
 
Dank je wel Sunshinexxx
Ja misschien best wel ik word er gewoon moedeloos van. Ik probeer mij er niet mee bezig te houden en dat lukte zo goed. Maar zit er wel mee in mijn hoofd dat de kans bestaat dat het voor ons gewoon niet gaat lukken. 
 
Terug
Bovenaan