NOD Juli 2018



@Joena; Hahaha! Super bedankt! Ik ben er zo blij mee!!!
Ik voel me opzich goed. Spierpijn in mn rug..en was maandag ineens even misselijk, komt met vlagen.. moet veel plassen. Soms wat steken in mn borsten. Niet constant. En heel af en toe een apart gevoel in onderbuik. Maar ook niet constant. Dus al met al gaat het prima. Ik ben in maart gestopt met de pil. Ik heb er dan 4 maanden over gedaan.. had ik echt totaal niet verwacht! Deze maand geen ovulatie testen gedaan en gewoon in de gaten gehouden wanneer ongeveer mn eisprong moest komen en gezorgd dat ik daar gebruik van maakte..
 
8 aug. Heb ik mn eerste echo. Wachten tot we de 12 weken voorbij zijn en dan vertellen we het iedereen. Lastig hoor! Maar we willen ons daar wel aan houden. Tenzij mn buik niet meer te vebergen is.. Ik ben zo benieuwd naar de reacties van onze familie en vrienden.
 
Bedankt meiden voor jullie lieve berichten! Vind ik erg leuk om te lezen! Ik duim voor jullie
 
@Krokusjes en Noor: Gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! Ik heb een domme vraag...
Als je dat witte eiwitslijm hebt (of waterig) betekent dat dat je op dat moment je eisprong hebt of binnen een X (24-48-72) aantal uur? En wanneer ben je dan vruchtbaar. Hoe meer ik lees hoe minder ik er van snap.. Soms duizelt al die informatie me
 
Ja dat met het slijm en eisprong is me ook niet helemaal duidelijk, ik voel mn eisprong bijna altijd dus ik weet ongeveer welke week ik m in bed moet krijgen ;)
 
Eindhoven de gekste hier btw ^^
 
Wauw krokusje en noor, gefeliciteerd!!! Wie zei dat juli een vruchtbare maand was? Dit zijn er al beduidend meer dan vorige maand. Al weet ik de verhouding niet met aantal dames. Maar lijkt alsof ze achter elkaar komen. Fingers crossed voor diegene die nog mogen testen :)
Omgeving Flevoland hier. 
 
@Nroxy ja dat hoop ik dan ook, als t toch moet dan liever snel er weer vanaf. Ohja nu je het zegt, dat had je al eerder geschreven. Balen zeg! Hopelijk lukt het dan in de ronde van augustus! Zo'n menstruatiecup vond je ook niet handig toch? Ik hoor er veel goede dingen over! En voor vakantie is het dan misschien wel handig... 
@de vraag over slijm. Wat ik ervan begrijp: zodra je eisprong eraan komt verhoogd je LH gehalte, je cervicale slijm wordt dun, (eiwitachtig/waterig) zodat sperma cellen beter de baarmoeder kunnen bereiken. De eisprong zelf gebeurt in die dagen/ tot 2 dagen erna. Je hebt in iedergeval een LH piek, en daarna de eisprong binnen 48 uur. Hoe het slijm precies verstand houd met LH gehalte weet ik ook niet, dat zul je na moeten vragen bij een VK of GYN. Maar wat ik wel weet is dat het vrouwelijk lichaam nooit volgens de regels werkt,,, dus bij de een zal het tijdens het slijm gebeuren bij de ander erna! Het zijn in ieder geval wel je vruchtbare dagen. Maar ik heb 4 dagen dat slijm... Dus wanneer de eisprong precies is. Daarvoor ga ik volgende ronde ovulatie testen en temp meten! 
 
@ joena mocht je hier in de buurt komen wonen, altijd welkom voor een kop thee! 
@krokusje gefeliciteerd! Super leuk. 
https://m.facebook.com/groups/2151883098416055
 
Terug
Bovenaan