NOD Juli 2018

@fluitendevogel: wat naar meis. Lijkt me heel verdrietig. Sterkte!
@Joena: veel plezier nog met je weekendje weg. Vervelend inderdaad zo’n lange cyclus. Maar goed, nog steeds niet ongesteld dus een goed teken! Fingers crossed.?
 
Hier ook nog even een update van mij..
Vrijdag helaas ongesteld geworden :(. Alleen nu is het zo weinig, dat ik begin te twijfelen of het wel echt is. Normaal heb ik veel meer last van krampen, pijne onderrug en meer bloedverlies. Ik heb voor de zekerheid vanmorgen een test gedaan..helaas negatief. 
Bij de vorige keer testen ik ook pas op dag 34 positief (toen gebloed voor die tijd). Zou dat nu ook nog kunnen. Of is het dit keer gewoon een hele lichte menstruatie?
 
@bellanova het blijft lastig, die onduidelijkheid van ons lichaam.
Ik had afgelopen maand ook steeds hoop en toen kwam mn menstruatie met zoveel pijn en zo weinig bloedverlies dat ik er echt aan ging twijfelen. Ook de test hierna gaf me negatief aan dus maar van me af gezet, op naar de volgende ronde ;)
Als je toch teveel twijfelt misschien de dokter of vk om advies vragen?
 
@FluitendeVogel wat erg voor je meis! 
Hier nog geen menstruatie doorgebroken. Ik heb nog steeds steekjes in m'n buik, zware en lichtgevoelige borsten en een zere rug (maar dat laatste kan ook van de yoga komen ?). Verder voel ik me eigenlijk heel normaal..
Als ik vanmiddag nog steeds niet ongesteld ben ga ik denk ik een test kopen. En dan maandag of dinsdag testen. 
Ik check ongeveer om de vijf minuten of ik al ongesteld ben. Super bang voor een teleurstelling. 
 
Ik heb net m'n FLow-app bijgewerkt van deze week... die zegt dat ik nu 1 dag overtijd ben en voorspelt ook geen menstruatie meer voor volgende maand...
aarrghh ik word hier zo zenuwachtig van
 
Spannend basilicum! En hoe bedoel je bijgewerkt? Ik heb nu ook de flo app. ( met dat veertje?) Hou alleen deze keer niet mijn temp Bij, omdat ik straks in zuid Frankrijk zit en niet op gezette tijden kan (ga) tempen. Dat is voor mij dan niet zo secuur in zo'n warme omgeving en uitslapen;) En ook geen ovu testen. Stuk relaxter voor mij. 
Maar...houdt de app het dan ook Bij? Dmv cervix denk Ik? 
Waarschijnlijk is een app voor mij nutteloos omdat ik altijd een cyclus heb van 28 en 29 dagen. ?  
 
Tik hem aan  basilicum. Hier ook 1 dag obetfijd als ik van mn langste cyclus van 38 uit ga. Nog geen menstruatie te bekennen. Ook niet dat gevoel....
Klachten van de laatste 3 dagen zijn iets minder gelukkig. Kan normaal lekker fruit eten enzo... Nog steeds niet echt trek. Ik test vandaag en morgen niet. Die negatieve test gister ben ik nog aan t verwerken. Wie weet was ik te vroeg.... ?
 
@Citrus was de app vergeten in te vullen afgelopen week dus had ik alsnog gedaan. 
Heb wel een tampon in gedaan en daar zat wat bruine (sorry!) afscheiding of bloed op. Geen helder rood iig... meehhh hopelijk zet het niet door. Tweede tampon was zo goed als schoon... kan het nog denken jullie?
 
Terug
Bovenaan