NOD Juli 2018

@FluitendeVogel wat spannend! Hopelijk morgen meer duidelijkheid!
@Jackym balen zeg! Ik denk dat ik met je meega naar de volgende ronde.. heb gisteren en vandaag veel van die menstruatiekrampen. Om nog maar te zwijgen over de vreetbuien en de moodswings. Ben voor 90% zeker dat ik ongi ga worden :(
 
Voor de dames die positief getest hebben: Gefeliciteerd!! 

Hier blijven we nog even in onzekerheid. Gisteravond een beetje bruinige afscheiding. Hierdoor dacht ik ojee ik word ongi. Maar daarna weer helemaal niks. Nog steeds beetje draaierig in mijn buik, hoofdpijn en pijnlijke borsten.
@Basilicum dat is balen zeg, hopelijk blijft je ongi toch uit 
@Jackym hopelijk is de volgende ronde wel raak!! 
 
Helaas vandaag ongesteld geworden bijna een week over tijd en echt met pijnlijke krampen...gefeliciteerd voor de geluksvogels op naar de volgende ronde nr 5 na de miskraam..
 
Hallo Meiden, 
ik ben voor het eerst op het forum. Afgelopen week wel al veel meegelezen. Maar nog Niks geschreven, dacht wie zit er nou op mijn verhaal te wachten? Maar kan voor mijn gevoel er niet echt met andere over praten. Ik probeer zwanger te worden van een tweede kindje. Dat gevoel en die wens zit gewoon heel diep. Maar om mij heen oordelen de mensen erover. Alsof ik het nu nog niet mag? Ik snap niet zo goed waarom niet. We hebben het niet heel breed en women nu nog in een appartement maar woon hier zo graag! Mijn zoontje van 15 maanden is hier heel gelukkig, een gezinswoning is tuurlijk een mooi toekomst perspectief hoor! Maar moet ik daar persee opwachten dan? Mijn zoontje heeft Zijn eigen kamertje maar omdat wij tot Zijn 1e verjaardag in afrika hebben gewoond Heeft hij al die tijd bij ons op de kamer geslapen omdat we gewoon weg niet groter woonden. We Zijn nu zo blij met zijn drieen , mijn vriend, in nederland te zijn na veel spanning en stress om hem hier te krijgen! Helaas een postnatale depressie achter de rug, zwaar was dat. Maar hè heb me er doorheen gevochten en slik geen anti depressiva maar. Nu dus heel graag gewoon verder met gelukkig zijn. Een tweede kindje zou zo leuk Zijn.... 
en vandaag trouwens nod , but not, het is er nog niet ! Spannend, eergisteren negatief getest, kon het niet laten ook. Even geduld nog, zwangerschap zou heel welkom Zijn.... 
oja nog een vraag, Iemand na een eerste zwangerschap postnatale depressie gehad en kwam dit bij een tweede zwangerschap terug?? 
Verder gefeliciteerd voor de zwangere en succes en kop op voor de rest!  
 
@basilicum Dank je! Ik heb toch vanmiddag weer getest maar dan met een paar uur opgespaarde urine. Ik was zó blij toen ik weer een lichtroze streep zag.. vanmorgen was ie bijna omo wit.. er is dus weer hoop.. Nu hopen dat ie dit keer ook echt goed blijft zitten ^_^
Ing Rid succes! Jullie moeten doen wat goed voelt, als jullie een toekomstig kind een liefdevol nest kunnen geven en de meestnodige middelen dan is het prima toch? Een postnatale depressie klinkt heftig. Volgens mij hoeft het zich zeker niet te herhalen maar bestaat de kans altijd. Voordeel is dat jij/ je omgeving het beter kan signaleren en je er vaak dan ook beter mee om zou kunnen gaan. Niet teveel zorgen maken,  komt goed. 
 
@ fluitende vogel, wat lijkt me dat onzeker als Je rose streep ineens weer wit is. Gelukkig weer rose, zal hard voor je duimen dat alles goed mag gaan. 
Liefde is er in overvloed en we kunnen het alles bieden wat een kindje nodig heeft. En niet breed bedoel ik puur geen afgestudeerde baan met topsalaris omdat mijn vriend is 4 maanden hier, maar werkt wel fulltime gelukkig. Dusdanig dat we geen toeslagen krijgen dus we zitten niet slecht dacht ik zelf.  Dus we kunnen goed rondkomen alleen niet altijd uit eten  of dat soort dingen. 
Zelf dacht ik net zo over de depressie. Vind het spannend of het wel niet weer zo zal gaan maar inderdaad zal het veel sneller herkennen. En gelukkig dit keer niet in Afrika maar in Nederland met goede hulp en zorg om me heen. En een stuk zelfverzekerder als moeder scheelt hopelijk ook een hoop. 
Overigens nog niet ongesteld vandaag...normaliter in de ochtend, morgen ochtend eerst maar eens afwachten ...
 
Terug
Bovenaan