NOD Juli 2018

Hoi Krista, lastig ik te zeggen. Maar als het de eerste keer zo snel ging zou ik me zeker geen zorgen maken! Gewoon regelmatig sex hebben en dan kimt het vast goed! ?
 
Dat slijm zegt wel wat Basilicum, ik merk het bij mezelf ook. Ik weet alleen niet of je wanneer je dat hebt nog optijd bent voor je eisprong of dat hij al is geweest. Zoveel signalen, haha
 
Meer slijmafscheiding is vaak een indicatie van je vruchtbare dagen(het slijm trekt de zaadcellen makkelijker naar binnen), dus ik zou het gewoon nog proberen vandaag @Basilicum. 
 
Spannend Krista! Hopelijk geen menstruatie voor jou!Ik vind het zo spannend! Ik probeer rustig af te wachten en niet teveel op internet te lezen. Maar soms betrap ik mijzelf erop dat ik toch google op wanneer de eerste zwangerschapssymptomen kunnen optreden haha. En dat slaat nergens op want ik heb net pas mijn vruchtbare dagen gehad.
 
@lammetjes @basilicum 
Zwangerschap kan bijna niet... al heb ik 6 juni en 16 juni seks gehad. Had 7 juni bloeding 2 dagen dus... 
Denk toch naderende ongesteldheid dan toch? 
16 april prikpil laten zetten, maar moet zeggen dat ik daar ‘slechter’ op reageer na mijn zoontje. 
 
Ik doe gezellig met jullie mee!NOD is 5 juli bij een cyclus van 29 dagen.Nu de 2e maand ovu testen gebruikt en daardoor mn cyclus goed leren kennen ;) helemaal handig!Vandaag was mn ovu test positief ;)
 
Terug
Bovenaan