@citrus ik heb ze bij de eerste keer gebruikt omdat ik wilde kijken wanneer mijn eisprong was om te kijken of me appt klopt. Alleen mijn app zat er 1 dag naast wat soms cruciaal kan zijn. Ik heb toen vanaf een do getest en zat/zo was mijn streepje het donkerst. Het was toen ook in 1 x raak. (Helaas slechte afloop)
nu vorige maand weer gewoon op zat en zo getest en toen allebei donker streepje en maandag was het weg. Ik test alleen wanneer ik weet wanneer mijn ovulatie is.
Deze x heb ik het niet getest, wilde het niet mee op vakantie nemen maar verloor enorm veel slijm en omdat mijn cyclus zo stabiel is vertrouwde ik daar op.
Je kan de app bij houden en dan ongeveer paar dagen testen wanneer je app aangeeft het een vruchtbare periode is.
@happyh vervelend he, je lichaam kan je zo in de zeik nemen. Ik ben nu wel wat nuchterder dan vorige maand. Mja na een miskraam en confrontaties wil je niets liever en nu denk ik... ik weet dat het kan, we gaan ervoor en meer dan dat kan ik niet doen. Ik duim ook voor jou! Nog even paar dagen in spanning ??