NOD Juli 2018

@citrus
Ik heb 3 ovulatietesten positief getest dag18 0700 dag 18 1900 en dag19 0500 en de 4e was net negatief (48 uur na de 1ste).. het is voor iedereen anders natuurlijk maar dat is mijn ervaring deze maand!
 
@citrus ik heb ze bij de eerste keer gebruikt omdat ik wilde kijken wanneer mijn eisprong was om te kijken of me appt klopt. Alleen mijn app zat er 1 dag naast wat soms cruciaal kan zijn.   Ik heb toen vanaf een do getest en zat/zo was mijn streepje het donkerst.  Het was toen ook in 1 x raak. (Helaas slechte afloop) 
nu vorige maand weer gewoon op zat en zo getest en toen allebei donker streepje en maandag was het weg.  Ik test alleen wanneer ik weet wanneer mijn ovulatie is. 
Deze x heb ik het niet getest, wilde het niet mee op vakantie nemen maar verloor enorm veel slijm en omdat mijn cyclus zo stabiel is vertrouwde ik daar op. 
Je kan de app bij houden en dan ongeveer paar dagen testen wanneer je app aangeeft het een vruchtbare periode is. 
 
@happyh vervelend he, je lichaam kan je zo in de zeik nemen. Ik ben nu wel wat nuchterder dan vorige maand. Mja na een miskraam en confrontaties wil je niets liever en nu denk ik... ik weet dat het kan, we gaan ervoor en meer dan dat kan ik niet doen.   Ik duim ook voor jou! Nog even paar dagen in spanning ??
 
Goedemorgen 
Hier net voor ik ging slapen ongesteld geworden op dag 38. Dus weet nu dat ik waarschijnlijk elke keer later ben dan 28 dagen. 
Op naar hoop ik weinig rode dagen haha. En rond mijn vruchtbare periode ben ik in Italië dus dat zit wel goed denk ik. 
Ik ga dit forum ook niet zo vaak meer volgen om er minder mee bezig te zijn ( ben benieuwd of het lukt) 
Succes allemaal en laten we het hopen op goede en positieve berichten! 
?‍♀️?
 
Smpje, ik gebruik ook een app en vanaf gister begin van vruchtbare dagen. Zelf ook erg stabiel qua cyclus. Miss gevoelig voor LH? Ik zal vanmiddag de 2de test doen. Kijken wat er gebeurt, wel sex gehad vannacht. 
Wat betreft mijn cervix, dat is bij mij ook erg duidelijk maar was gister en eergister nog onduidelijk omdat het nog roze was ook. Dus ook tampon nog in. Nasleep van menstruatie en vandaag lastig te zien ivm de sex...dus al met al beetje verwarrend deze dagen haha....
Vanmiddag een ovutestje weer :)
 
@Sjamee. Balen! Maar kop op, mogelijk moet je lichaam nog wennen en ontpillen!  Bij mij duurde het ook even voor het zo stabiel is zoals nu. Wie weet volgende raak dus lekker genieten van je vakantie ;)  en op zich een goede keus om ook even afstand te nemen van deze forum. Heb ik vorige maand ook gedaan.
 
@Citrus wel heel bijzonder, wie weet geeft je lichaam je wat extra s :p ik zou dan ook elke kans pakken!   Momenteel test ik echt alleen de dagen dat het is. 1 voordeel het is altijd in het weekend ?
 
@Citrus zou wel gek zijn als je ei nu al springt. Maar goed dat je je kansen hebt genomen!
Ik zou voor de zekerheid wel doorgaan met de ovu testen. Logischerwijs komt je ei wat later natuurlijk!
Bij mij kwam me ei tijdens een reeks nachtdiensten. Super irritant dan ben ik altijd wat chaggerijnig en moe, en heb ik er echt geen zin in, maar op goed geluk toch ff geklust voor de nachtdienst, en nog raak ook?
 
@EPF wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!Ik heb nu net mijn menstruatie gehad. Mijn eerste cyclus was 29 dagen, afgelopen cyclus 27 dagen.
Ik merk wel dat ik het nu wat beter kan loslaten. Het komt wanneer het komt. Ik hoop dat ik dat gevoel deze cyclus kan vasthouden, geeft wel wat meer rust. Volgens de app zou mijn eisprong de 12e zijn.

Ik hoor ook dat er veel kinderen in april geboren worden. Als het deze ronde raak zou zijn zou het kindje ergens in de eerste week van april komen. Dan denk ik meteen.. oei dan krijg je straks een 1 april baby.. Lijkt me verschrikkelijk haha. Altijd die stomme grapjes op je verjaardag...
 
Terug
Bovenaan