NOD Juli 2018

@Basilicum Dankje!! ??
Fijn dat je cyclus zo regelmatig is! Al snel voelde ik na het stoppen van de pil precies wanneer me eisprong kwam.
Ik kreeg dan onzettende buikpijn en dat verdween spontaan! Wie weet voel jij dat ook wel ? mn ovulatie testen bevestigden me gevoel!
 
Bij wie is de afscheiding ook een beetje bruinachting rond/na de eisprong? Heb op dag 15 een positieve ovutest en werd alleen maar minder met de dag. 15 juli verwacht mn app mn menstruatie maar aangezien t deze maanden rond 30-31 dagen is.. Ga ik maandag een early test doen. Ben er deze dagen niet zo mee bezig geweest gelukkig
 
Yesss, vandaag dan eindelijk een positieve ovulatietest! 5 dagen later dan verwacht, maar dat valt gelukkig mee ^^ De komende dagen het eens gezellig maken, en dan gelukkig dinsdag op vakantie, lekker afleiding zoeken!
 
En Christaaa, ik heb zelf nog te weinig ervaring daarmee, maar ik heb wel al eens gelezen dat er bij de eisprong wat bloed vrij kan komen, waardoor je inderdaad wat bruinige afscheiding kunt hebben.
 
Christaaa, wanneer was precies het bloedverlies? Want ik had op woensdag mijn eisprong en zondag de bloeding en dat bleek om de innestelling te gaan en inmiddels ben ik 7 weken zwanger.Ovulatiebloeding is wel iets wat inderdaad ook kan. Ik hoop voor jou dat het net als bij mij de innestelling is :)
 
Vandaag weer mooi streepje op de ovu test , nog geen knaller maar verwacht dat maandag of dinsdag. Cervix slijm gaat ook de goede kant op. 
Op naar een vruchtbaar weekend! Whoohoo ;)
 
Terug
Bovenaan