NOD Juli 2018

@Lammetjes Jaa super grappig! Maar toen ik jou berichtje las met die koude rillingen ging er bij mij een lampje branden! Heee wacht eens even! Dat heb ik ook! Je gaf me echt een hele goeie hoop? en het is nog zo ook?
 
@EPF. Gefeliciteerd!!
 
@happyh. Ja nou moet ik zeggen mijn lichaam is altijd een puinhoop voor ik ongesteld moet worden. Maar doordat ik al 2 weken heb mogen ervaren dat het een x raak was ga je alles linken.  Moet zeggen voel me inmiddels beroerd. Duizelig koud... en heeel weinig fut mja.. ik moet gewoon echt mijn NOD of wachten, ik wordt echt altijd stipt ongesteld.   Mijn vent is ovigens ook echt heel nuchter, die ziet het allemaal tot ik een positieve test heb ?.  Vorige keer had ik al 5 positivie testen en hij geloofde het niet. Toen zo’n digitale gehaald en ja hoor daar was het bewijs. Ik hoop dat de volgende zwangerschap wel goed eindigt! ??
 
Heb ook al 2,5 jaar een stabiele cyclus van 28 dagen. Best bijzonder als ik zie hoe erg jullie schommelen.
 
 
Oh ik wordt zo moe van al dat wachten haha gisteren zijn mijn vriend ineens hoe gaat het met jullie ? dus ik zeg: JULLIE ?! zegt hij ja ik denk dat je zwanger bent maar dat heeft hij vorige maanden niet gezegd heel vreemd haha. en verder wordt ik gek van allerlei kwaaltjes waarvan ik niet weet of ik het ergens aan kan koppelen of niet. 10 juli mijn NOD nog meer die rond die tijd zitten ? en die ook zo zenuwachtig worden van het wachten ? 
 
 
@gebruiker.... haha wel grappig :p 
ik verwacht hem 11 juli, ga proberen niet eerder te testen omdat mijn ongesteldheid echt altijd right on time is. Anders is het zonde!  Vorige maand had ik wel het gevoel zo best eens kunnen, deze maand heb ik dat totaal niet. We zullen het zien! 
 
@smpje ja dat niet eerder testen is ook nog zo n ding ja haha ik wil ook niet eerder testen dan 10 juli we wachten het samen af haha ik zal voor je duimen?
 
Ik ben vanmiddag begonnen met ovulatietest. Wordt hij al best donker! Nog ienieminie net niet even donker als de reststreep...weird. ben sinds gister pas klaar met menstruatie...mijn lichaam heeft er zin in haha. 
Alleen geen tijd vandaag, kom pas vannacht thuis...zou kunnen dat streepje paar dagen zo blijft? Volgens mijn cyclus is de ovulatie pas 10 of 11 juli namelijk  
Iemand ervaring? 
 
@smpje, Ja vind t ook lastig plaatsen allemaal, die kwaaltjes. Mijn cyclus is net als die van jou super stabiel, ook 28 dagen zolang ik weet (muv de perioden met een spiraal), wel ideaal hoor.. Duim voor je dat t deze keer goed gaat lukken!! 
@gebruiker mijn NOD is deze zaterdag al. Maar t wachten is idd frustrerend. Wil het gewoon nu weten! 
@ citrus, helaas geen ervaring met ovulatietesten.. 
 
Terug
Bovenaan