NOD Juli 2018

Hoi klijnnn, ik zie dat we bijna gelijk lopen. Ik heb over 9 dagen mijn NOD. Maar wil nu echt geen vroege test doen. Vorige keren wel gedaan maar ga nu proberen te wachten ?!
Natuurlijk wel heel alert op van alles wat ik voel. 

@klijnnn, ohoh dit gaat verwarrend worden, met onze namen! En we zitten ook nog eens in dezelfde situatie: eerste kindje, 2e ronde... 
Ik ben mezelf inmiddels weer lekker gek aan het maken. Sinds gisteren dus behoorlijk veel afscheiding, licht krampgevoel in mijn onderbuik, en sinds vanmiddag ook een beetje weeig/misselijk! Zaterdag pas NOD, maar ik weet niet of ik me zo lang kan inhouden als ik terug ben van vakantie ?

Zo vervelend he, dat wachten tot je kan testen..
Ik hoef er voorlopig geen meer want ik ben 1 dag te laat alsnog ongesteld geworden ;(
Komende week op vakantie dus ff afleiding, ik weet het, t was pas de eerste poging, maar we hadden het zo geweldig gevonden als het raak was.
Op naar volgende maand, goede reden voor veel seks xD (hij ziet me aankomen) 

Hey meiden, ik kom ook meeschrijven! 
1e ronde, 1e kindje, NOD 22 juli
Ik heb sinds dit weekend last van mijn borsten en af en toe vlagen van een beetje een weeig gevoel. Niet sterk genoeg om misselijk te heten, maar het zou er zo in om kunnen slaan zeg maar. Als ik me zo voel (zoals vannacht toen ik wakker lag nadat we een mug even moesten elimineren), dan heb ik echt het idee dat ik 100% zeker weet dat het raak is, maar nu, nu ik niks voel, ben ik soms bang dat ik het me allemaal maar verbeeld. Het wachten tot we kunnen testen duurt echt heel lang! 

Vannacht paar keer wakker geworden met mega pijnlijke tepels, alsof ze in brand staan. Dit had ik ook bij mijn vorige zwangerschappen. 
De test vanmorgen gaf geen streepje, dus die positieve test van gisteren was een ingedroogd streepje of wel echt positief, want hij is van ander merk. Dus wie weet. 
We hebben nog een week dus probeer het vrijdag weer met een early test. 

Terug
Bovenaan