NOD Juli 2018

@ krokusje wat spannend allemaal hopelijk weet je donderdag of vrijdag wat meer. Hier nog 2dagen en buiten het witachtige vocht dat uit mijn tepels komt heb ik ontzettend druk en steken in mijn onderbuik. Erger als de voorbije dagen. Ook staat mijn buik opgezet en door mijn chronische darmspasme moet ik nu ook elke dag naar het toilet terwijl dit normaal max. 1x per week is...
Ik moet mezelf bedwingen om nog niet te testen ? samen staan we hier sterk dames. 

@Kuifje ja snap dat je dat eng vind. Zou ik ook hebben. Je herkent het verder niet zeg maar....allemaal nieuw idd.. hoop dat je je gauw beter voelt! ?

@Nroxy ja zeker spannend..pff.. voel me anders.. beetje gek zijn..weet niet wat ik moet denken.. vind het een heel erg spannend idee als t gelukt is... En ook een beetje angstig. Je hebt geen controle erover verder..? soms t idee alsof m'n borsten anders zijn..maar of dat klopt?!  zelf heb ik ook darmproblemen.. prikkelbaar.. dus ook idd niet vaak naar toilet... Soms wel vaker dan de andere keer..maar niet elke dag ofzo... 
Ook spannend voor jou zeg! Maar vocht uit je tepel? Hoe dan? ? heb je dat al lang? Snap dat je het ook moeilijk vind ja ik niet te testen. Hopelijk is het raak!

@Nroxy ja zeker spannend..pff.. voel me anders.. beetje gek zijn..weet niet wat ik moet denken.. vind het een heel erg spannend idee als t gelukt is... En ook een beetje angstig. Je hebt geen controle erover verder..? soms t idee alsof m'n borsten anders zijn..maar of dat klopt?!  zelf heb ik ook darmproblemen.. prikkelbaar.. dus ook idd niet vaak naar toilet... Soms wel vaker dan de andere keer..maar niet elke dag ofzo... 
Ook spannend voor jou zeg! Maar vocht uit je tepel? Hoe dan? ? heb je dat al lang? Snap dat je het ook moeilijk vind ja ik niet te testen. Hopelijk is het raak!

@ krokusje Aaah je hebt hetzelfde darmprobleem als ik prikkelbaar darmsyndroom ? 
Het vocht dat uit mijn tepels komt is van vandaag. Nog nooit eerder gehad ?

@wannabemom   nou ik perste er maar een klein plasje uit, bijna niets en helaas , geen tweede streepje. Ik hoop dat het komt omdat er na 3 plasjes veel te weinig hcg in urine zat. Morgenochtend weer een testje :)

Verder zijn tepels wat gevoelig, niet meer dan anders
Thv baarmoeder wat zwaar gevoel
Koude handen
Heel moe

Tot morgen dames :)

Oja ook witte plakkerige, iets rek afscheiding, soms neigt het naar gelig/crème kleur.
Dus zal sowieso geen eisprong zijn want eiwitachtig is toch echt doorschijnend . 
Ben hele dag ook echt van mijn stuk door die test, gewoon 6dpo! En dan nog zo'n dikke streep op ovu test...fucking with the mind. Vandaar ook mijn moeheid denk ik. Zelf vanmiddag een uurtje geslapen. 

Terug
Bovenaan