NOD Juli 2018

@Nroxy ja klopt ?
Heb je nog steeds vocht? Of nu gestopt of minder? Heb je iets voor gedaan zodat je bh niet vies wordt? ?? Gek zeg. Ben benieuwd hoelang dat aanhoud. Kan je op Internet wat vinden? Of anders gewoon huisarts assistent bellen voor advies??

Het is heel oppervlakkig allemaal eigenlijk en is nog altijd hetzelfde hele kleine beetjes. Heb geprobeerd op te zoeken kan met een zwangerschap hebben te maken maar hoeft niet percee kan ook een melkklierontsteking zijn maar ze doen niet pijn. Natuurlijk staat er ook borstkanker bij maar dat is meestal maar in 1 borst. Hier in België werkt de huisarts jammer genoeg niet met assistenten en zijn dus ook niet bereikbaar in het weekend. We hebben enkel naast de spoed een huisartsenwachtpost voor in het weekend. 

Jeetje dames ik krijg gewoon last van de zenuwen voor bij jullie haha!
@citrus wat jij nu hebt had ik ook voor mijn nod!  
Ik blijf het gewoon meelezen! Ben echt benieuwd naar de volgende positieve testen! Ik zit morgen alweer op 5 weken ?  deze week vind ik het spannends. 

@Nroxy aahh oké. Ja je kan t ook.maar beter niet googlen...lees je vrijwel.gelijk het ergste... Maar niet vanuit gaan!  Zal iets onschuldigs zijn. Hier in t weekend ook idd een huisartsen post bij t ziekenhuis. Maar doordeweeks wel gewoon ook Assistentes als je de huisarts belt... Die kunnen dan mooi even wat navragen en al antwoorden geven. Dat is wel fijn.
Nog 2 dagen wachten zei je toch voor je nod?

@Nroxy aahh oké. Ja je kan t ook.maar beter niet googlen...lees je vrijwel.gelijk het ergste... Maar niet vanuit gaan!  Zal iets onschuldigs zijn. Hier in t weekend ook idd een huisartsen post bij t ziekenhuis. Maar doordeweeks wel gewoon ook Assistentes als je de huisarts belt... Die kunnen dan mooi even wat navragen en al antwoorden geven. Dat is wel fijn.
Nog 2 dagen wachten zei je toch voor je nod?

35 pagina's verder, en zo veel herkenbaar!! Volgend de kalender moet ik over 10 dagen ongesteld zijn.. nog 5 dagen wachten en dan ga ik toch echt zn early test doen. Het wachten vind ik zo lastig!!
Ben wel moe, hoofdpijn en last van mn buik, maar het is ook 25+ graden dus wellicht ligt het daaraan. 
Succes dames!! Ik praat en lees graag even mee.

Groetjes,
Klijnnn

@ krokusje ja dinsdag heb ik mijn NOD. Ik loop nu al bijna krom van de druk onderaan en de steken zelf mijn jeans die normaal te groot is doet nu pijn aan men buik met de druk er op. Was bijna 10kg afgevallen op langer termijn hoor en had nog geen nieuwe broeken gekocht. 

Terug
Bovenaan