Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gefeliciteerd Cactus! Super nieuws zeg!
Ik heb als 't goed is deze maand voor het eerst mijn eisprong gevoeld, de keren daarvoor voelde ik hem niet. Maar als dat zo is zou het wel betekenen dat ik weer een cyclus heb van 35 dagen... Mijn cyclus is zo onregelmatig zit vaak tussen de 30 en 35 dagen in?
Heb deze maand echt nergens last van.. Vorige maand had ik allerlei klachten, hele pijnlijke borsten en erg misselijk. Nu heel af en toe een misselijk achtig gevoel maar dat is dan ook zo weer weg. Voel me verder gewoon lekker.. Dus ben benieuwd of 't deze maand wel raak is? we hebben wel netjes voor de eisprong om de dag en op de dag van de eisprong geklust dus we hebben er wel van alles aan gedaan
We wachten weer af! En lees ondertussen lekker mee, ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn vandaar dat ik ook niet zoveel reageer?