NOD Juli 2018

@klijnnn.  Ik vertel het volgende week met week 6+4 mijn beste vriendin ivm onze vakantie. Ik kan niet 4 dagen liegen tegen haar, sowieso ben ik daar al slecht in ?
die maandag 30 juli hebben we 7 weken echo en die donderdag weer een echo. Als die 2 goed zijn vertellen we het mogelijk aan onze ouders.  Eerste is inwendig, 2e normaal. 
Met de echo van week 10 zullen we wss het derest gaan vertellen. Ik heb iederegeval na week 7 tot aan week 12 elke week een echo.

@Nroxy vervelend dat je zo'n pijn hebt. Had ik van de week ook. Mij hielp het om te liggen ipv te lopen en zitten (broek los), als het echt niet gaat misschien idd een PCM. 
@Beautygirl, ja die testen zijn ook zonde van het geld eigenlijk. De beste test is de menstruatie. Het enige probleem is dat die van mij mogelijk vrijdag is, maar het kan ook zomaar ineens langer duren dus ik weet eigenlijk pas na 1 volledige maand of het echt raak is of dat mn menstruatie gewoon laat is. Dus als ik die theorie moet volgen kan ik pas 1 augustus testen haha. 
Wat gek dat je nu last hebt van jouw borsten en normaal niet. Ik heb dat altijd wel iets voor mn NOD. Misschien is het een goed teken ??
@klijn ik vertel het ook aan een vriendin van mij. Zij weet ook dat we bezig zijn met zwanger worden en is een hele fijne vriendin daarvoor, ze appt me niet iedere maand "en?" Want dat zou ik heel vervelend vinden. Zij is zelf in februari van hun eerste kindje bevallen dus ze heeft ook ervaring met zwanger zijn, vind ik fijn om mee te praten en het over dingen te hebben. Mn man vind het ook fijn als ik een vriendin heb om erover te praten. Verder houden we t voor ons zelf, voor Hoelang weet ik niet dat we het volhouden maar ik zou in ieder geval de echo afwachten van 8 weken, misschien zelfs tot 12 weken. Doen waar jullie je goed bij voelen ???

@wannabemom ik ook vrijdag, maar omdat we pas vrij zijn op zondag, testen we dan in alle rust. Als het positief is, dan  zijn we lekker vrij. 
Ja, die borsten zijn raar. Had ik vorige week al last van, en Nog steeds niet over. Soms heb ik ook het idee dat ze voller zijn. 
Als je je eisprong heb gevoeld, of een positieve ovulatie testen dan zou je 14 dagen later je NOD zijn. Of heb je niks gemerkt?

Mijn 2 beste vriendinnen weten het, 1 daarvan is ook bezig dus we houden elkaar op de hoogte en de andere, tja geen geheimen voor elkaar en te leuk om te delen. Verder zou ik het mijn ouders al snel laten weten, wel als ik eerste echo gehad heb :)  tot die tijd deel ik het vooral hier haha. 
Ik plan deze week vol al ben ik mega moe op het moment....vrijdag duurt nog zo lang!

ik heb morgen mijn eerste onderzoek in Jette, fertiliteitsafdeling. Ik ben er wel een beetje zenuwachtig voor. Hopelijk kunnen ze snel 'een handje helpen'. Proficiat aan de zwangertjes :)

Gefeliciteerd aan alle zwangere! 
Ik heb als het goed is afgelopen dinsdag of woensdag mijn eisprong gehad. Helaas dus nog iets meer dan een week wachten voor mij. Wat duurt dat ontzettend lang zeg. 

Pfoe..ik werd me net toch ineens misselijk...water loopt dan in m'n mond vaak ook...ik geef moeilijk over dus dat is dan ook niet gebeurt..maar zat er wel dicht tegen aan zeg... Heel vreemd! Verder zijn m'n darmen druk en moet ik redelijk vaak voor mijn doen naar t toilet.. is anders ook niet! M'n tepels zijn een beetje gevoelig.. pff... spannend.. nog 3 dagen wachten tot m'n nod...  ??

@Ladydance heel veel succes! ??

Pfoe..ik werd me net toch ineens misselijk...water loopt dan in m'n mond vaak ook...ik geef moeilijk over dus dat is dan ook niet gebeurt..maar zat er wel dicht tegen aan zeg... Heel vreemd! Verder zijn m'n darmen druk en moet ik redelijk vaak voor mijn doen naar t toilet.. is anders ook niet! M'n tepels zijn een beetje gevoelig.. pff... spannend.. nog 3 dagen wachten tot m'n nod...  ??

@Ladydance heel veel succes! ??

Terug
Bovenaan