NOD Juli 2018

vraagje, vaak vertel je na 12weken over je zwangerschap maar ik kan me niet voorstellen dat je het aan niemand anders verteld behalve je partner.
Hebben mensen hier daar al over nagedacht? Wie wel en wie niet? Wie niet heb ik voor mezelf duidelijk.. maar wie wel!?
@Klijn, heel apart dat wij daarin zoveel op elkaar lijken!! Toeval bestaat niet ;)

@Klijnn wij hebben over 2 weken de eerste echo met 7,5e week, dan vertellen we het aan onze ouders en zussen. En 1 stel goede vrienden, en dan na de termijnecho met +-11 weken vertellen we het aan de rest. 
Maar bij ons zit daar precies onze vakantie tussen dus dat maakt het een stukje gemakkelijker!

@cactus wat fantastisch nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd! Ik snap dat het je overdondert. Maar geniet van deze periode en dat het een gezond kindje mag zijn ??
@citrus,, spannend!! Hopelijk is het raak ?

Pff 4 dagen voor NOD... nu word ik toch wel ongeduldig. Ik wil OF gewoon menstruatie krijgen en door naar de volgende ronde. OF zwanger zijn. NU niet wachten haha. Maarja dat heeft iedereen ?? 
?

@Nroxy morgen is de dag! Spannend! Maar wat enorm naar dat je zulke pijnlijke steken hebt in je buik zeg! Wellicht toch maar paracetamol? Maar als ik t goed begrijp, de broek die eerst zo los zat zit nu strak? Omdat je zon opgeblazen buik hebt? 

@klijnnn 1 van mijn vriendinnen krijgt het denk wel te weten. Ze weet ook dat we bezig zijn en vraagt wel eens of we een positieve ovulatie test hebben of wanneer mijn NOD is. Als ik het niet vertel, dan kan ze het wel merken aan me. Mijn vriend is het daar mee eens! 
Verder vertellen we het aan niemand. Want samen een geheim vinden we beide leuk.

@citrus je laat ons wel in spanning wachten. 
@wannabemom ja! Ik wacht met je mee. Soms zou ik wel een test willen doen, maar ik ben tegen testen voor NOD. Dus ik doe het niet. Wij gaan als ik niet menstrueer zondag samen testen dus ik moet nog een week wachten. 
Andere cyclussen voelde ik me heel anders een week van te voor. Ik heb nooit last van mijn borsten gehad, maar nu wel! Niet aanzitten is het beste. 

Terug
Bovenaan