NOD Juli 2018

Ik ben 23 en mijn man 32, zijn nu 3 jaar samen en die tijd wonen we ook samen. Sinds mei dit jaar zijn we getrouwd. Vorig jaar wilde we al beginnen aan kindjes maar wegens dat ik bestraald moest worden moesten we wachten. In mei kregen we te horen dat we ipv 12 maanden maar 6 maanden na bestraling hoefde te wachten dus toen in mei gelijk gegaan met de banaan haha. 
Ik voel me nu wel een beetje een buitenbeentje qua leeftijd ? iedereen lijkt zo rond de eind 20 begin 30 te zijn! Maar toch vind ik dit een gezellige groep! 
Whatsapp kan ook maar misschien voor de meeste te persoonlijk om nummer te geven. Als jullie je fb naam willen geven kan ik er  groepje op fb starten ?
Mijn NOD is trouwens vrijdag ?

Ik ben 27, mijn vriend 29. We zijn inmiddels 11 jaar samen! Ik wacht nog met smart op de trouwring (hij is aan de ene kant heel romantisch, aan de andere kant soms de attentheid van een aardappel, dus ja xD) maar we wilden allebei graag alvast aan kinderen beginnen.

Ik ben 27 en mn partner 30. We zijn nu 2.5jaar bij elkaar. Inmiddels al een huis kat en hond dus nu hopelijk het kindje.
Ik heb nog niet echt symptomen maar net wel 5km gelopen. Zweette heel erg en kreeg een soort van krampen. Voelde meer als een soort warme spelde prikjes in mn buik. Ik moet over 8dagen ongesteld worden dus lijkt me erg vroeg voor ongesteldheid krampen. Heb ook constant dorst maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen.
Voor iemand herkenbaar?
P.s. ik ben voor de Facebook group. Zal ik er gewoon 1 aanmaken? En wie wil aansluiten die stuurde een verzoek via Facebook? Uiteraard een afgeschermde groep

Hallo dames, 
Ik lees al een tijd mee, wat een hoop berichten komen er dagelijks bij ?..Leuk om te lezen!
Ik ben vorig jaar september gestopt met de pil. Maar vanaf begin februari gingen we er echt voor. En ja hoor 2 maart had ik een positieve test in handen. Helaas was het een missed abortion en heb ik 31 maart mijn miskraam gehad. Jammer genoeg is het tot heden nog niet gelukt om een nieuwe positieve test in handen te krijgen.
Afgelopen weekend mijn eisprong gehad en hebben we het erg gezellig gehad samen ?. 28 juli is mijn NOD..Ik ben heel benieuwd of het deze keer gelukt is. ?
Ik ben trouwens 31 en mijn vriend 34. We zijn nu 4 jaar samen waarvan 2 jaar samenwonend.
* Voor alle dames met een positieve test.. Gefeiciteerd! ?
* En voor iedereen die nog moeten testen ? 

@klijn prima! Leuk, geef het wel een toepasselijke naam, dat het voor de zekerheid afgeschermd is haha. BOW ofzo (baby on the way) haha. Welke naam Facebook maak je aan? ?

Terug
Bovenaan