NOD Juli 2018

@beautygirl: Ik denk dat het echt bij iedereen anders is. Voor je NOD testen heeft vrees ik echt bijna nooit zin (hoewel ik me er zelf ook schuldig aan heb gemaakt deze keer).
Ik zou gewoon op je NOD of de dag erna testen en als die negatief is en de menstruatie blijft uit 3 dagen later nog eens. Er is zeker een kans dat je dan alsnog positief test.
Ik heb een action test gekocht en ik probeer tot zondag te wachten om nog maar een keer te testen als de menstruatie uitblijft en ik ook misselijk en moe blijf. Ik wil er nu ook maar niet zoveel energie meer in steken, want de kans is nu zo klein en als ik wel zwanger ben dan merk ik dat ook zonder test op den duur vanzelf wel natuurlijk. 
Ik hoop dat jullie allemaal positief testen van het weekend, dat zou wel leuk zijn :)

Klote dat ik nog zo lang moet wachten en jullie allemaal al kunnen gaan testen het weekend zeg ??? fml! Ik doe ook never meer earlytesten. Kans op een onjuiste uitkomst is vrij groot dus dan beter wachten...
Ik snap er dus geen pepernoot van deze cyclus. Is het niet sowieso heel raar dat mn cyclus oploopt? Na de pil begon ik met 33... toen 32... 31.. 31... 35 ... 38.. En deze maand nog geen idee?  Vind het vreemd ?

@Wannabemom Bedankt nog voor het verwijzen van de Blog. Die had ik willen lezen maar helemaal vergeten. Zojuist even gedaan. En dat helpt wel inderdaad. Ik wacht maar trouw tot de nod dag zelf..
Ik heb van de Action de testen liggen en nog van Sensitest de midstream besteld. Die moeten ook goed zijn. Het is zo killing dat het nog 2 dagen duurt. Het is niet lang..maar voor mijn gevoel duurt dat nog eeuwen.  (En ik wordt er gek van. Soms kan iets me echt aangrijpen en mn focus houden zoals dit….pff…errg…)
Vooral omdat ik me anders dan anders voel… Je zoekt echt de zekerheid! Grrr…kan je niet gewoon een kaartje uitplassen waarop het staat al hahahah XD.
Maar om idd maar een teleurstelling te voorkomen wat misschien niet nodig is ook jammer..
Straks test je negatief en later alsnog positief dan heb je wel een rollercoaster aan gevoelens die door je lichaam gieren.

Wanneer is jouw nod? Ik hoop voor je dat het raak is. Ik hoop het voor iedere vrouw die aan het wachten is tot de nod. Dat zou zo leuk zijn inderdaad!!

Ik vind het zo bijzonder om te lezen dat sommige pas een week na nod of voor nod niets zien.. wat heeft dat van mij dan betekend? Ik heb 1 dag voor NOD getest en mijn streepje was zo donker dat er geen twijfel over mogelijk was. Maakt mijn lichaam dan zoveel hcg aan?! Of ben ik al langer zwanger dan ik denk.
heb deze maand ook geen ovu testen gebruikt maar in onze vakantie gewoon gegokt..  ben nu wel heel benieuwd ?

Het is puur een kwestie is van hoeveel hcg je lichaam aanmaakt, en hoe snel zich dat blijft verdubbelen (en uiteraard hoe gevoelig de test is). Maar waarom de ene een knalstreep heeft zonder enige kwaaltjes te hebben, en een ander kotsend boven de wc hangt maar toch negatief blijft testen.. Mij ook een raadsel haha

Meeting? Ja leuk! Fbgroep? Im in!
@wannabemom ik ben veel verhuisd, eigenlijk had het merendeel met liefde te maken, voor een relatie gaan verhuizen.
Vorig jaar gescheiden dus verhuisd, daardoor alle 'vrienden' kwijtgeraakt. Ook vorig jaar een nieuwe vriend en daardoor weer verhuisd.
Deze hou ik, en we willen beide net zo graag een kindje, mn ex hield dat altijd tegen..

Afgelopen maand zat ik mezelf ook gek te maken, symptomen van zwanger zijn opzoeken en denken alles te voelen. Uiteindelijk gewoon 1 dag te laat ongesteld, toch de beste zwangerschapstest..
Ik ben toch stiekem wel nieuwsgierig, hoe lang zijn jullie al samen met je partner en hoe oud zijn jullie? Ik ben 28 en sinds oktober samen met mn vriend. (Nog niet zo lang idd)

Terug
Bovenaan