NOD Juli 2018

Wij zijn beide 25 en zijn in november 8jaar samen. Wonen nu al 2 jaar samen en wilde dus ook allebei graag een kindje. Ik wel liever als hij, hij heeft meer schrik dat hij er nog niet echt klaar voor is. Hebben dus vorig jaar maart geloof ik samen besloten om te stoppen met mijn pil ( de doos was leeg ) ?. 

Voel me sinds vandaag verre van zwanger, heb er ook geen vertrouwen meer in. Geen mega gevoelige tepels meer. Pfff killing hoor. 
Ik wilde tot vrijdag wachten met testen. 3 dagen voor NOD. Denk dat ik toch even wacht. Dat beslis ik vrijdagochtend haha. Ik heb bij mijn andere 2 zwangerschappen namelijk een paar dagen voor NOD positief getest met de dipsticks van sensitest die ik nu ook weer heb. En aangezien ik afgelopen zondag een 2de streepje daarop zag....
Vandaag een rustige dag dus daar gaat mijn hoofd weer ;)
Ik ben 34. Man 36 zoon 11 en zoon 6. Zijn 17 jaar samen :) 

@wannabemom met jullie durf ik het aan in een Facebookgroep, wel besloten zodat niemand van mijn vrienden/familie het kan zien.
@ju81 voor NOD test ik niet meer. Altijd de dag, maar liever erna. Nu test ik op zondag, vind het relaxter als ik vrij ben.

@ananasss echt hoor, het zo bijzonder... sowieso het hele zwanger worden en zijn.  
Ik voelde me alleen beetje beroerd voor dat ik ging testen.. en moet zeggen nu nog steeds maar ben stuk fitter dan vorige week. 
Ik ben 28 partner 29 en 5 jaar samen. De deal was, een huis voor de komende 30 jr  en dan een kindje! ? 

ik ben 28, mijn man 35. We zijn bijna 7 jaar samen en hebben dus al 1 kindje.Ik zou ook heel graag een fb-groepje hebben. Dan moet ik niet elke keer het forum checken :)Mijn nod is ook pas de 25ste, dus voor mij geen 'spanning' dit weekend.

@Citrus: moed houden meid! Je hoeft je niet zwanger te voelen om daadwerkelijk zwanger te zijn.
Ik zou het leuk vinden om meer te kletsen, maar ik heb mijn fb opgezegd en ben niet van plan om weer te beginnen. Vind al dat ik te veel online ben.
Het is inderdaad niet aan te raden om vroeg te testen, om legio redenen. Maar toch kon ik het niet laten. Ja de een vind het weggegooid geld, maar als het om zwangerschappen gaat zijn de meeste rationele beslissingen ver te zoeken bij mij. Dus ik snap het heel goed dat je wel vroeg zou willen testen en heb respect voor de dames die het geduld kunnen opbrengen...
Ik ben trouwens 35, mijn man 34. We zijn 5 jaar samen en 3 jaar getrouwd. Onze uk is bijna 2,5.

Ik ben (net) 32 en mijn vriend 33. Zijn inmiddels 2.5 jaar samen ?! 
Spannend voor alle meiden die wel zwanger zijn. Wat moet dat bijzonder zijn zeg. Ik droom met jullie mee! 

Terug
Bovenaan