NOD Juli 2018

@Nroxy: hoop zo voor je dat die menstruatie toch uitblijft en je uiteindelijk pos test!
succes voor alle dames die de komende dagen gaan testen.
 
 
Pfff ik heb nu al ruim 4 dagen lichte krampen in mijn onderbuik, maar nog steeds geen menstruatie. Ik heb dit anders nooit, altijd hooguit op de eerste dag... Heb nu steeds meer het gevoel dat het echt raak is, maar ik wil er niet te veel op hopen. We zijn pas 2 maanden bezig en ik weet gewoon niet hoeveel er verandert aan mijn cyclus en de symptomen ervan na de pil. Heb nooit veel klachten gehad (ook voor ik aan de pil ging) dus dit soort dingen vallen me echt op!
Heel misschien ga ik morgen al testen, als ik me niet kan inhouden ? Dat is dag 33, maar ten opzichte van mijn eisprong nog iets aan de vroege kant (12 dagen). 
 
Ik heb ook hoop voor je nroxy!
al dat wachten mag worden beloond met een positieve test kan haast niet missen toch na al die symptomen..
Vanmorgen weer getest??
 
goedemorgen dames,
Ik ben nog altijd niet ongesteld. Heb nog geen test gedaan ik moest te dringend als ik opstond en ben de test vergeten ?
 
@klijn, dat heb ik dus ook. Weinig klachten voor en tijdens de pil en niet wetend of de dingen die je nu wel voelt dan een verandering is in je cyclus of dat het raak is... maarja meer dan iedere maand sex hebben op t juiste moment en wachten kunnen we niet... ?? 
@pyjamadag hoe gaat het nu ? 
@Nroxy wat spannend zeg!! Ik heb gelezen dat je alleen de dagen voor NOD met ochtend urine moet testen en de dagen na NOD ook overdag kan testen.... geen idee of dat echt werkt hoor. Ik duim voor jou! Eigenlijk voor iedereen hier haha. ?
Heel benieuwd wie straks allemaal op t zwangerschap bankje mogen schuiven... er moeten (Vind ik dan) deze maand toch meer bij komen ???
 
@kimskye hele fijne vakantie!! Geniet samen ?
 
Jeetje, het wordt hier alleen maar spannender! 
Hier werd is vanochtend om 6 uur wakker door een pijn in mijn onderbuik. Denk dat het ongeveer 5-10 minuten duurde. 
@klijn wanneer zou je menstruatie moeten beginnen?
 
Terug
Bovenaan