NOD Juli 2018

@Lilly: dan lopen wij tegelijk! Ik heb vandaag cyclusdag 27... ziet er naar uit dat het weer een lange gaat worden ook. Want eisprong heb ik denk ik het weekend gehad!
 
Ik ben trouwens wel benieuwd waar jullie allemaal wonen ? Volgens mij zitten we door het hele land... en iemand ook zelfs in België las ik :)Ik woon in Oegstgeest (naast Leiden)!
 
Zo spannend beautygirl!!
Hier ook koude handen, verder niet koud. Zondag besloten om te testen pas. Mooi op man zijn verjaardag, als hij negatief is dan genoeg afleiding om er overeen te komen haha. 
Fijne dag vandaag dames. 
 
Dan ga ik gewoon straks nog eens testen heb al enkele testjes in huis gehaald ?.
Ik kom uit Schoten,Antwerpen dus ik ben de Belg hier ?
 
@beautygirl, ik weet niet exact wanneer ik mijn menstruatie moet verwachten: pas 1 cyclus gehad sinds de pil, die was 32 dagen. Vandaar dat ik twijfel of ik morgen al ga testen op dag 33 :p
Ik kom trouwens uit Middelburg, Zeeland!
 
@joena mijn cylcus is ook dramatisch. Dan is die eindelijk weer minder 2x 30 dagen en dan deze cylcus weer mijn eisprong een week later. En ik ben toch al echt bijna 1 jaar gestopt met de pil.
 
ik woon in Baarn. Bij Hilversum en Soest! 
 
Oh wat spannend allemaal! En al die klachten. Vervelend he? Niet weten of het menstruatie klachten zijn of beginnende zwangerschapsverschijnselen?! Ik duim voor jullie! 
Hier twijfel ik of ik ovu testen moet gebruiken. Ik ben bang dat het geen nut heeft, omdat ik niet weet wanneer ik moet beginnen met testen, aangezien ik geen indicatie heb wanneer die evt zou kunnen zijn.... Hier dus de 1e cyclus 56 dagen gehad, daarna 24 dagen, 27 dagen en onlangs weer 46 dagen ?‍♀️ 
Wellicht behoor ik nie eens tot de forum NOD juli en heb ik de mijne pas in Augustus ? 
Ik kom trouwens uit Utrecht ?
 
Terug
Bovenaan