NOD Juli 2018

We vertegenwoordigd heel het land zo te horen. Ik woon in vlaardingen (bij rotterdam)
Gister al wat steken en nu aanhoudend een krampachtig gevoel rechts onderaan in mn buik... de early test laat ik toch maar los.. dus woensdag de 25ste ga ik testen!! Wie toevallig nog meer??
 
@mommyofnovella zo irritant die cyclussen die niet op elkaar lijken. Als je wil weten wanneer je eisprong is dan zijn ovulatie testen de uitkomst. Tenzij je je eigen cyclus natuurlijk kent en je d.m.v afscheiding je eisprong herkent. 
Ik doe de laatste tijd ovulatie testen van CB zodat mijn vriend het weer wanneer ik enorm vruchtbaar ben. 
 
Ja ik vind het ook frustrerend Beautygirl. Ik weet ook niet meer hoe mn cyclus was toen ik ongesteld werd (16) want ben toen vrij vlot aan de pil gegaan omdat ik een vriendje had.Naja, we kunnen niets anders dan afwachten. En een beetje goed voor onszelf zorgen :)Wat grappig dat we allemaal ergens anders vandaan komen. Mocht er ooit een baby reünie komen t.z.t. dan moet dat maar ergens in het midden dan hahahaha! Wij hebben overigens wel het plan te verhuizen eind van het jaar (mijn vriend komt uit Zwolle) en dan in het midden te gaan wonen. Hebben van de week toevallig een gesprek gehad met een makelaar in Amersfoort en die raadde ons ook Soest en Leusden aan!
 
Hey Ladies kunnen jullie mij helpen:) wanneer daalt je temp voor je menstruatie? Gisteren had ik een kleine daling en vandaag weer hoog. Nu 4 dagen voor NOD.
 
Voor de dames die bijna hun NOD hebben: Ik kan me heel goed voorstellen dat je bijna niet kan wachten met testen. Ik heb ook verhalen gehoord dat de early-tests niet betrouwbaar zijn. Probeer het op te brengen om te wachten tot of na je NOD!Ik heb geen idee of ik nu nog in mn vruchtbare periode zit? Ei was afgelopen maandag. Voor de zekerheid nog wat extra gesekst haha. Heb wel zere borsten en opgeblazen gevoel. Dat had ik vorige cyclus ook rond deze tijd en werd ik dus gewoon ongesteld. NOD zou 27/28/29 zijn. Duuurrrrt langg pff..Ik ben trouwens 26. Manlief bijna 27. We zijn 2,5 jaar samen waarvan bijna 1 jaar getrouwd.
Waar wonen jullie of is dat te persoonlijk? (snap ik hoor!) Ik ga nog even nadenken over de fb-groep.
 
@Depps: heb ik ook gehad, was bij mij de innestelling. Bij mij daalde de temp voor menstruatie en dan steeg deze ook niet meer. Dus ik hoop dat jij ook een lichte daling hebt door de innestelling :)
 
Hey Basilicum ik woon in Delft:).
Deze cyclus ging het wachten zo goed tot nu! Nog 4 dagen. En ik ben ook zo moe maar misschien is dat de warmte of pms ughh... of iets anders haha..
 
@joena ik kan mijn cylcus niet meer herrineren dan voor de pil. Stom! 
Soest ik leuk, maar sommige delen van Soest wil je niet wonen. Bunschoten wil je ook niet wonen, Leusden ken ik niet. 
Ik kom officieel niet uit Baarn, maar verhuist voor de liefde. En we hebben ook overal gekeken om te gaan wonen omgeving Utrecht in verband met werk en zijn toch in Baarn gebleven. Ik ben echt verliefd geworden op het dorp. Ook de moeite waard om te kijken
 
Terug
Bovenaan