NOD juli 2019

Hoi meiden, ik heb mezelf toegevoegd aan het lijstje. Ik heb een zoon van 2 jaar, nu graag een tweede. Helaas zijn we al een jaar bezig (ronde 12) bij mijn zoon was het raak in ronde 5. Nu helaas al wat langer bezig. Begin het een beetje somber in te zien. Het is zo lastig om er niet te veel mee bezig te zijn..., en jullie kennen t vast dat t bij iedereen om je heen wel lijkt te lukken. Van mn baas tot mn buren, en vriendinnen. Twijfel eraan om contact met de huisarts op te nemen.. lees op internet veel dat het zou kunnen komen doordat ik bevallen ben met een keizersnede. Zou dat graag uitsluiten, dan kan ik dat loslaten. Ik wens iedereen succes deze ronde! 
@little miss wat een heftig verhaal zeg, snap dat jullie niet te lang willen wachten met de volgende. Hoop voor jullie dat het snel raak is! 

[quote quote=10210083] Jeetje, heftig bevallen van een doodgeboren kindje! En wat heerlijk dat je dan daarna een gezond kindje mag krijgen. Ik hoop voor je dat t snel raak is, al ben ik wel onder de indruk dat je zo snel al weer door wilt! Petje af![/quote]
Ja het kriebelt gewoon alweer. Had ik zelf ook niet verwacht. Las ik nou in het topic van juni dat je onderzoeken krijgt? 

@Roos1986 wat balen dat het nog niet wil lukken met een tweede. Ik was de eerste keer dus pas na een jaar zwanger en bij de tweede was ik meteen zwanger. Ik heb nu borstvoeding gegeven en heb zojuist mijn eerste echte menstruatie. Ik ga er echt niet vanuit dat het weer zo snel raak is, ik laat het gewoon allemaa op me afkomen. 
Wat betreft jouw situatie. Je bent inmiddels een jaar bezig dus ik zou zeker contact opnemen met een huisarts vooral omdat je bang bent dat het mss aan je keizersnede ligt. Al is het alleen maar ter geruststelling. Hou je ons op de hoogte? 

Ik doe ook weer helaas, 1e ronde na me miskraam. Dus weet niet precies me cyclus maae ga uit van 27 dagen.

NOD 1 juli – Anky – 31 jaar – ronde 2 – 2e kindje
NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje
NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje
NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje
NOD 4 juli – Rompertje – 27 jaar – 4 ronde – 1e kindje
NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje 
NOD 7 juli - Facha - 30 jaar - ronde 1 na miskraam - 3e kindje
NOD 10 juli – Roos1986 – 33 jaar – ronde 12 – 2e kindje
NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar  – ronde 8 – 1e kindje

@little-miss, je bent extra vruchtbaar zeggen ze vaak toch vlak na je bevalling. Als je ongesteldheid alweer is begonnen ondanks je borstvoeding, zou de borstvoeding niet meer uit moeten maken toch. 
Ik zal morgen eens bellen met de huisarts, kijken wat ze zeggen. Ik zal laten weten wat eruit komt. 
En wat je zegt, gewoon op je af laten komen en zien wat er gebeurd. Proberen niet te veel mee bezig te zijn. Helaas lukt mij dat zelf niet meer echt. ?

[quote quote=10211533] Ja het kriebelt gewoon alweer. Had ik zelf ook niet verwacht. Las ik nou in het topic van juni dat je onderzoeken krijgt?[/quote]
Yes, vandaag gehad! En alles zag er goed uit, ik schijn een hoger dan gemiddeld aantal eicellen voor een vrouw van mijn leeftijd te hebben. Dus dat lucht op! Ook mijn vriend was opgelucht, die was geloof ik stiekem bang dat we te lang hadden gewacht en daar voelde hij zich schuldig over. Dus we gaan maar gewoon geduldig verder! In zo'n geval kun je de natuur toch niet dwingen, denk ik. Over 2 weken de uitslag van het zaadonderzoek.

[quote quote=10211566]@little-miss, je bent extra vruchtbaar zeggen ze vaak toch vlak na je bevalling. Als je ongesteldheid alweer is begonnen ondanks je borstvoeding, zou de borstvoeding niet meer uit moeten maken toch. Ik zal morgen eens bellen met de huisarts, kijken wat ze zeggen. Ik zal laten weten wat eruit komt. En wat je zegt, gewoon op je af laten komen en zien wat er gebeurd. Proberen niet te veel mee bezig te zijn. Helaas lukt mij dat zelf niet meer echt. [/quote]
Ik heb borstvoeding gegeven maar dat liep terug doordat mijn cyclus weer op gang komt en toen ik weer ging werken liep het nog harder terug dus ik ben daar nu een paar weken mee gestopt. Dat te veel er mee bezig zijn, dan snap ik echt wel. Nu heb ik dat niet maar nadat ons eerste kindje overleed wel en toch werd ik meteen zwanger. Vind het altijd vervelend als mensen dat de schuld geven als het niet lukt, net of het je eigen schuld is dat je niet zwanger wordt. 

@lapjesendraadjes wat fijn dat alles goed is. Stelt toch gerust. Hopelijk is bij je vriend ook alles goed. Hopelijk ben je snel zwanger ❤️

Terug
Bovenaan