NOD juli 2019

[quote quote=10214370] Ik ben in februari 2018 bevallen van een doodgeboren kindje. En we hebben inmiddels een gezond kindje van 4 maanden oud. En we zitten in ronde 1 voor een derde kindje. Ik snap je gevoel dus heel goed dat je snel weer zwanger zou willen zijn. Hoe moeilijk het ook wordt. Als je wilt kletsen, weet me dan te vinden[/quote]
Wat lief dankje!
En wat fijn dat jullie nu een gezond kindje hebben! Lijkt me ontzettend spannend een volgende zwangerschap. Heel dubbel want wil ontzettend graag weer zwanger worden maar vind het ook heel eng. 
Jij was weer snel zwanger als ik het zo lees, heel fijn!! Beetje off topic misschien maar hoe heb je je 2e zwangerschap beleeft?
Ik zou trouwens 5 of 6 juli ongesteld moeten worden. Maar hopelijk niet natuurlijk :)

NOD 1 juli – Anky – 31 jaar – ronde 2 – 2e kindje
NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje

NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje

NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje

NOD 4 juli – Rompertje – 27 jaar – 4 ronde – 1e kindje
NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje 

NOD 7 juli – Facha – 30 jaar – ronde 1 na miskraam – 3e kindje
 NOD 8 juli – Linnn – 26 jaar — ronde 5 na miskraam — 1e kindje
NOD 10 juli – Roos1986 – 33 jaar – ronde 12 – 2e kindje
NOD 15 juli – Liefbeertje – 27 jaar – rond 8 – 2e kindje

NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar  – ronde 8 – 1e kindje
NOD 17 juli - Sarah - 32 jaar - ronde 2 - 2de kindje

Hallo allemaal. 
Ik ben nieuw op dit forum en sluit me graag bij jullie aan. Op dit moment lijkt het er helaas op dat mijn menstruatie op gang komt. Heb een redelijk normale cyclus dus ik ga er maar even van uit dat ik rond 17 juli mijn NOD heb.
Wij hebben een dochtertje van 4 jaar. Bij haar zwangerschap was het in ronde 2 raak. Dus extra spannend deze maand.
Mijn duimen draaien ook voor jullie. 

@gebruiker10140945 het is ook heel spannend om weer zwanger te worden. 
Bij ons is er geen oorzaak gevonden voor het overlijden van ons kindje. Van de ene kant fijn, want het was echt domme pech. Van de andere kant ook eng want hoe dan?! Maar de begeleiding in het ziekenhuis was zo goed! Dat heeft me echt geholpen. Ook verliep de zwangerschap anders. Ons tweede kindje was veel beweeglijker in de buik. Heb de zwangerschap wel anders ervaren. Maar spannend blijft het zeker. Ik ben ook erg benieuwd hoe ik een derde zwangerschap ga beleven nu ik ook een ervaring heb dat het ook goed kan gaan. 
Als je je hart wilt luchten, gewoon doen hier! 
Ik was idd snel zwanger. De eerste ronde al. 
Mijn nod is 2 juli ... dus zit dicht bij jou in de buurt! Spannend! Ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag zijn. Het geeft je toch iets om naar uit te kijken, hoe spannend het ook is...

NOD 7 JULI  - Nicolle - 27 jaar - ronde 1 -     2e kindje

NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 17 juli – Sarah – 32 jaar – ronde 2 – 2de 

Hey dames 
Wat spannend  allemaal. 
Eerlijk gezegd  heb ik mijn NOD  gegokt. Omdat ik na mijn bevalling van 9 maanden geleden  een onregelmatige  cyclus heb. Die verschilt van 30 tot 47 dagen.
Dus ik heh mijn laatste cyclus  van 43 dagen maar aangehouden en dan kom ik op 6 juli uit?
Volgende ronde wil ik met ovulatie  testen  gaan werken want ik heb werkelijk  geen idee wanneer mn ei is als mijn cyclus  verschilt van 30 tot 46 dagen  elke ronde

NOD 7 JULI – Nicolle – 27 jaar – ronde 1 – 2e kindje

NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 17 juli – Sarah – 32 jaar – ronde 2 – 2de Hey dames Wat spannend allemaal. Eerlijk gezegd heb ik mijn NOD gegokt. Omdat ik na mijn bevalling van 9 maanden geleden een onregelmatige cyclus heb. Die verschilt van 30 tot 47 dagen. Dus ik heh mijn laatste cyclus van 43 dagen maar aangehouden en dan kom ik op 7 juli uit? Volgende ronde wil ik met ovulatie testen gaan werken want ik heb werkelijk geen idee wanneer mn ei is als mijn cyclus verschilt van 30 tot 46 dagen elke ronde

Ik zou nog even laten weten wat onze voortgang is, daar wij inmiddels zijn aanbeland in ronde 12.
Langs de huisarts geweest en verhaal uitgelegd, keizersnede etc. Ben nu samen met mijn partner doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. 2 juli kunnen we terecht voor de intake. Spannend!

@littlemiss zeker spannend Maar heb er ook wel weer zin in! Ben wel meer bezig met zwanger worden dan hiervoor. Toen had ik meer zoiets van het komt wel.. Nu wil ik het liever gisteren dan vandaag=) bij mij denken ze dat het zeer waarschijnlijk een infectie is geweest. Verder waren alle uitslagen goed gelukkig. Ook erge pech dus!
Fijn te lezen dat je de zwangerschap daarna als fijn hebt ervaren! Begeleiding vanuit het ziekenhuis is erg belangrijk lijkt me inderdaad. Hopelijk zijn we beide snel weer zwanger!
@Roos spannend! Wel fijn dat jullie begin juli terecht kunnen. Hopelijk snel wat meer duidelijkheid.

Ik wil iedereen even succes wensen met de nieuwe ronde! Ik duim voor jullie mee! En positief blijven hè!
#GeenBloedGeeftMoed!

Terug
Bovenaan