NOD juli 2019

NOD 1 juli – Anky – 31 jaar – ronde 2 – 2e kindje

NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje

NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje

NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje

NOD 4 juli – Rompertje – 27 jaar – 4 ronde – 1e kindje

NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje 

NOD 7 juli – Facha – 30 jaar – ronde 1 na miskraam – 3e kindje

NOD 10 juli – Roos1986 – 33 jaar – ronde 12 – 2e kindje
NOD 15 juli - Liefbeertje - 27 jaar - rond 8 - 2e kindje

NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar  – ronde 8 – 1e kindje
Hoi,
Ik sluit me ook ff aan.
In augustus 2018 bevallen van mn 1ste kindje, (zwanger met 5 behandelingen Clomid, ovulatie inductie) PCOS
6 weken na mijn bevalling alweer op de stoep bij de Fertiliteitsarts voor nr 2. Snelle kriebels en verlangen naar 2de zwangerschap ;). Afgelopen januari weer zwanger, helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, eileider verloren en nu helaas nog geen positief resultaat. Deze maand over op IUI. Hopelijk wordt juli onze maand!

Hoi allemaal,
Mag ik meeschrijven?:)
Ik ben 28 jaar oud en in maart 2019 bevallen van een doodgeboren kindje met 22 weken. Ik heb een infectie opgelopen, vreselijke pech dus.
Ondanks de heftige tijd zijn we wel weer klaar voor een volgende zwangerschap. Niks liever dan een gezond kindje in onze armen!
Ik was na 6 maanden zwanger afgelopen keer. Geen idee hoelang het gaat duren nu dus ook weer heel spannend allemaal.
Wij zitten in ronde 2 nu!
Groet,
Vera

Hi allemaal!
Jeetje @vera wat ontzettend heftig! Hopelijk meer geluk voor jullie in de maand juli en uiteraard wanneer zwanger na 9 maanden een gezond kindje in jullie armen.
Hier ook in ronde 2. 
Vanwege onregelmatige cyclus zijn wij nu puur aan het klussen op de gok. Wij zijn beide 27 jaar en proberen er geen druk achter te zetten, maar het gaat hoe dan ook continu door je hoofd 'zal het raak zijn'? Oke, meer door die van mij dan door die van mijn vriend haha;)
Zijn er toevallig ook meiden met een hernia/slijtage onderrug en graag zwanger willen worden? 

Lieve groetjes

[quote quote=10214311]Hoi allemaal, Mag ik meeschrijven?:) Ik ben 28 jaar oud en in maart 2019 bevallen van een doodgeboren kindje met 22 weken. Ik heb een infectie opgelopen, vreselijke pech dus. Ondanks de heftige tijd zijn we wel weer klaar voor een volgende zwangerschap. Niks liever dan een gezond kindje in onze armen! Ik was na 6 maanden zwanger afgelopen keer. Geen idee hoelang het gaat duren nu dus ook weer heel spannend allemaal. Wij zitten in ronde 2 nu! Groet, Vera[/quote]
Ik ben in februari 2018 bevallen van een doodgeboren kindje. En we hebben inmiddels een gezond kindje van 4 maanden oud. En we zitten in ronde 1 voor een derde kindje. 
Ik snap je gevoel dus heel goed dat je snel weer zwanger zou willen zijn. Hoe moeilijk het ook wordt. Als je wilt kletsen, weet me dan te vinden 

Ik doe ook mee. In januari een miskraam
gehad en nu in ronde 5 spannend allemaal! Ik hoop dat Juli onze maand word!!! 

NOD 1 juli – Anky – 31 jaar – ronde 2 – 2e kindje

NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje

NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje

NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje

NOD 4 juli – Rompertje – 27 jaar – 4 ronde – 1e kindje

NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje 

NOD 7 juli – Facha – 30 jaar – ronde 1 na miskraam – 3e kindje
 NOD 8 juli - Linnn - 26 jaar — ronde 5 na miskraam — 1e kindje
NOD 10 juli – Roos1986 – 33 jaar – ronde 12 – 2e kindje
NOD 15 juli – Liefbeertje – 27 jaar – rond 8 – 2e kindje

NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar  – ronde 8 – 1e kindje

Terug