NOD juli 2019

Truusbalen dat het toch is doorgebroken. Maar zoals je zelf al zegt ook weer iets positiefs uit deze ronde, dus hou vast aan het idee dat dit je de volgende keer in ieder geval kan gaan helpen! 

MSnegeneneenop hoeveel dagen cyclus zit je nu inmiddels? Ik hoop echt voor je dat het een goed teken is.. Ik snap dat je graag voor je vakantie duidelijkheid wil.

Ik heb al sinds gisterenavond krampen in mijn onderbuik. Dus ik denk dat vandaag mijn ‘feestje’ ook begint…

Esan Ik heb je nog niet gefeliciteerd zie ik net! Gefeliciteerd met je positieve test! wat ontzettend fijn!
Truus Wat goed van je dat je zo positief kan blijven! ik hoop dat de volgende keer dit je kan gaan helpen! Toch is het wel even balen! trakteer jezelf op iets lekkers ^^)
MSnegeneneen Dat het maar snel donderdag mag zijn en je niet ongesteld wordt vanwege een positieve HCG detectie! :D.
Sandra vdp aaah nee! meen je dat? nou, dan haal maar een lekkere reep chocolade en drink vanavond maar eens een lekker wijntje op de bank (ALS je ongesteld bent geworden). Wees dan maar extra lief voor jezelf, dat verdien je dubbel en dwars!

Ik heb gisteren nog even de gyneacoloog gebeld, omdat ik echt heel erg ongesteld werd ineens. Als ik vrijdag nog zo bloed, moet ik even langs komen. Mijn NOD was eigenlijk inderdaad morgen, 31 juli. Maar ik kan er wel echt van uit gaan dat ik ongesteld ben. Vannacht heb ik echt hele erge krampen gehad, zoals ik ze in jaren niet meer heb gehad. Ik moest gewoon huilen van de pijn. Deze ochtend nergens meer last van, behalve dat ik heftig bloed. Het is inderdaad veel te vroeg en ik baal daar ontzettend van, maar ik heb gisteren avond bij vrienden heerlijk een glas witte wijn gedronken en vanmiddag ga ik met een vriendin even op het terras zitten. (ik heb nog vakantie) dus ook ik verwen mezelf vandaag. Zometeen ga ik op kraam visite bij een vriendin en heb ik mijn eerste ontmoeting met haar dochter, zó veel zin in!!! Het komt vast allemaal goed.

LieveSam wat balen dat je ongesteld bent en dan ook nog zo heftig. Ik hoop dat het snel minder wordt. In ieder geval fijn dat je leuke dingen te doen hebt als afleiding! Bij mij is het er nog niet maar alle symptomen voor deze tijd van de maand(behalve het bloeden zelf) zijn al volop aanwezig.. Dus ik ben bang dat het ieder moment kan komen..
MSnegeneneen dat is wel een verschilletje ja.. al heb ik ook weleens zo'n uitschieter. Maarja, laten we vooral hopen dat het een reden heeft en de test vrijdag positief is!

Hoi meiden!
Wat fijn wat positieve testen! Gefeliciteerd dames! 
@msnegeneneen: pff dat is ineens een lange cyclus. Had je dat daarvoor ook weleens? Ben heel benieuwd naar morgen! Spannend!
@Sandra vdp: balen zeg, altijd rot he die menstruatie.. zit je zo niet op te wachten..
@lievesam: super lief je berichtje. Balen dat je ongesteld bent geworden en zo erg. Hoop dat het snel minder wordt voor je!
@truus: fijn dat je zo positief bent. Ik weet dat dat soms lastig is maar denk dat het wel werkt!
Ik moet vandaag ongesteld worden..normaal heb ik al wel 1 of 2 dagen van te voren wat bruinverlies maar nu nog helemaal niks.. vind het echt enorm spannend merk ik! Ben ook echt moe En sinds gisteren misselijk. Maar ik weet ook dat ik mezelf voor de gek kan houden dus kijk het nog een paar dagen aan. Als het niet doorbreekt zaterdag testen!

Sandra vdp Aaaah balen zeg! Nieuwe maand, nieuwe kansen! Hopelijk hebben we dit keer meer geluk en heb je ook wat afleiding de komende dagen.

LieveSam Wat ben je toch goed in het positief zien! Zo knap :) Vooral mee door gaan. Helpt jezelf en alle andere meiden hier op het forum. Is het bij jou ondertussen al iets minder het bloedverlies? Of wordt het toch de gyneacoloog morgen? 

Gebruiker10140945 Ow dat is extra spannend dan! Ik duim voor je dat dit tekenen zijn van zwangerschap! Hou ons vooral op de hoogte hoor.

Terug
Bovenaan