NOD juli 2019

@mystery wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Als je het vol kan houden zou ik pas dinsdag of misschien zelfs woensdag weer testen. Als er iets aanwezig is dan verhoogd het per 2/3 dagen. Zolang je iig geen menstruatie hebt is het nog een goed teken!
@anky gefeliciteerd!!
@sandravpd ik ben nu 15 weken zwanger en voel me eigenlijk best goed. Nog wel vermoeid, maar mag tot nu toe nog niet echt klagen. Het gevoel van die borsten ken ik erg goed (kende dat met hormoongebruik niet) dacht continu dat het raak was door die borsten, maar telkens stopte het 1 of 2 dagen voor de menstruatie tot ik zwanger was toen bleef het aanhouden ik voelde me toen op de een of andere manier ook anders waardoor ik ergens toen wel zo iets had van hmmm zou best wel eens kunnen zijn. Maar je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden. En ookal ben je al/pas (net hoe het voor jou voelt) 7 maanden bezig, als je er voor wilt gaan blijft het telkens een emotionele rollercoaster. Wacht je je menstruatie af of ga je eerder testen?

Mijn menstruatie heeft nog steeds niet doorgezet.... 
Ik heb vandaag barstende hoofdpijn, had ik donderdag ook al. En mijn tepelhof zijn ook groter geworden na mijn idee. Ook zie ik aders, zag ik al wel na mijn miskraam constant alleen nu wat duidelijker... 
Morgenochtend ga ik weer testen. Ik heb nog 1 test liggen van de action. Mocht ie negatief zijn en ik heb donderdag nog mijn menstruatie niet dan koop ik 1 waarop staat; zwanger/niet zwanger... Voor duidelijkheid?

lig al een tijdje in bed en kan niet slapen. Alvast sorry voor dit rare bericht...
ik kwam uit de douche en vond m’n tepels er raar uitzien. Ik dacht ja hoor ik beeld het me weer in, totdat mijn man binnen kwam lopen en met grote schrik naar me keek. Heb me suf zitten googelen maar dit lijkt er toch echt anders uit te zien dan hoort en wat ze schrijven over zwangerschap en nu maak ik me zorgen...
MSnegeneneen ben benieuwd morgenochtend.
Klaasje wat fijn dat je je verder goed voelt! En inderdaad emotionele rollercoaster is het hoe dan ook ? Ik wilde tot het weekend wachten maar denk dat ik morgenochtend een early ga doen ivm het verhaal hierboven. Mocht die test nou positief zijn ben ik gerustgesteld dat ik de reden weet en anders bel ik toch even de dokter..

lig al een tijdje in bed en kan niet slapen. Alvast sorry voor dit rare bericht...
ik kwam uit de douche en vond m’n tepels er raar uitzien. Ik dacht ja hoor ik beeld het me weer in, totdat mijn man binnen kwam lopen en met grote schrik naar me keek. Heb me suf zitten googelen maar dit lijkt er toch echt anders uit te zien dan hoort en wat ze schrijven over zwangerschap en nu maak ik me zorgen...
MSnegeneneen ben benieuwd morgenochtend.
Klaasje wat fijn dat je je verder goed voelt! En inderdaad emotionele rollercoaster is het hoe dan ook ? Ik wilde tot het weekend wachten maar denk dat ik morgenochtend een early ga doen ivm het verhaal hierboven. Mocht die test nou positief zijn ben ik gerustgesteld dat ik de reden weet en anders bel ik toch even de dokter..

Helaas vannacht foute boel hier.
2 dagen geleden moest ik menstrueren maar dat kwam niet en vannacht ging ik naar de wc en hoorde een "plop" in de wc lag een propje ten grote van 2 euro munt ongeveer. Ben nu flink aan het bloeden.

Sandra vdp hoe is het nu?

Naatje Mehhh.. Klote zeg!? Echt zo niet leuk! Wij weten hier allemaal hoe balen het is als je ziet dat je ongesteld bent geworden. Voel je je verder oke of ben je er flink chagerijnig van?
De test was negatief. De huisarts vermoedde dat mijn FSH hormoon erg laag is omdat ik geen succes had met ovulatietesten dus ik hou nu maar even vast aan dat dit met zwangerschapshormoon misschien ook het geval is. Of dat mijn borsten weer normaal worden zodra ik ongesteld wordt (fingers crossed) het is in ieder geval nog niet veranderd. Ik ben jaren geleden met een knobbeltje direct doorgestuurd en kreeg dezelfde dag nog een onderzoek, dus dat stelt me in ieder geval gerust dat als ik hier alsnog mee langsga er wel snel wordt gehandeld ?

@Sandra vdp ; en, weet je al iets meer? Hoe gaat t nu met je?

@Naatje; wat klinkt dit ontzettend naar.. hoe gaat t met jou? Heb je contact opgenomen met je h.a. of de verl.k.? 
@MSnegeneen ; hoe was je uitslag?

Jeejtje meiden.. wat een situaties toch elke keer opnieuw. Aan de ene kant merk ik dat ik het fijn vind om te weten dat ik niet alleen ben, maar aan de andere kant vind ik het ook zo naar telkens om jullie teleurstellingen mee te lezen. Ik leef van een afstand met jullie mee... toch eigenlijk best raar; deze gevoelens terwijl je iemand helemaal niet kent. Ik hoop dat we dit jaar allemaal onze happy tijd mogen ontvangen!
Even een update hier; inmiddels al wat lichtroze bloed met afvegen.. maar verder nog niets. Wel vanmorgen een testje gedaan die ik heb gekregen.. (dipstick van ali expres; de betrouwbaarheid is een dingetje voor me maar oké) die gaf geen zwangerschap aan. Dus daar ga ik maar gewoon van uit dit keer! Het is zoals t is... mn vriend was ook best teleurgesteld van ochtend. We staan nu wel een beetje voor n raadsel waarom mn cyclus zich ineens wijzigt.. ?

Wat vervelend he die onzekerheid...

Hier is die gekke bloeding na 6/7 dagen opgehouden. NOD is morgen (30ste). Gister ochtend wel een testje gedaan Early van de Action, die was helaas negatief. Het kan natuurlijk nog alle kanten op, maar toch een teleurstelling. Wel sinds eergister zware borsten en gevoelige tepels. Ook steekjes in mn buik maar niet echt menstruatie krampen. 

Terug
Bovenaan