NOD juli 2019

Dankje Sanne!
Jeetje wat een heftige dingen hebben sommigen hier meegemaakt. Hopelijk gauw een positieve test en een gezonde zwangerschap!
Voor mij is het ook erg spannend, ik heb gelukkig wel een gezond kindje van inmiddels 2 maar mijn zwangerschap liep niet makkelijk, uiteindelijk 8 weken te vroeg spoedkeizersnede gehad vanwege  ernstige zwangerschapsvergiftiging  en hellp syndroom. ik was echt doodziek en herstel heeft wel een jaar geduurd. Kans om weer ziek te worden is voor mij wek hoger dan bij iemand die een gezonde zwangerschap heeft gehad en ik zal aan verschillende medicatie moeten zodra ik zwanger ben.
Heel spanend dus maar we hopen op het beste!
Mijn nod is over 10 dagen alweer. 

NOD 1 juli – Anky – 31 jaar – ronde 2 – 2e kindje
NOD 1 juli? - Fishy - 24jr - ronde 2 - 2e kindje 
NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje
NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje
NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje
NOD 4 juli – Rompertje – 27 jaar – 4 ronde – 1e kindje
NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 7 JULI – Nicolle – 27 jaar – ronde 1 – 2e kindje
NOD 7 juli – Facha – 30 jaar – ronde 1 na miskraam – 3e kindje
NOD 8 juli – Linnn – 26 jaar — ronde 5 na miskraam — 1e kindje
NOD 10 juli – Roos1986 – 33 jaar – ronde 12 – 2e kindje
NOD 15 juli – Liefbeertje – 27 jaar – rond 8 – 2e kindje
NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 17 juli – Sarah – 32 jaar – ronde 2 – 2de
Hoi! Ik heb mezelf er even in gezet bij 1 juli, maar dat is een gokje.. Wij zijn 'bezig' voor onze tweede. De eerste is op de kop af 7 maandjes, en hebben altijd de wens gehad ze vlot op elkaar te hebben. Echter, hechten we ook heel erg veel waarde aan de gezondheidsvoordelen van borstvoeding, en derhalve is mijn cyclus pas net weer op gang en totaal onregelmatig. Met ovulatie testen kwam ik 15/16 juni op 2 streepjes, dus.. ik gok 1 juli dan NOD te hebben? Ik denk wel, dat als ik niet dan ongesteld ben, ik pas een week later test? Just in case? 
De vorige ronde hebben we zonder ovulatie testen gedaan, maar is dus geen pijl op te trekken. Vandaar nu met!

De eerste was in 1x raak, dus ben erg benieuwd! Zo spannend weer! 

Goedemorgen dames,Wat ik me af vroeg..Ik hoor dat granaatappelsap de innesteling bevorderd..gebruikt iemand van jullie dit of hebben jullie er ervaring mee?

Goedemorgen!
Ik heb bij vorige zwangerschap toen wel de tip van accupuntuur gekregen om granaatappel te eten/drinken en mijn voeten warm te houden, dus niet op blote voeten lopen na ovulatie. Geen idee of dat het was.. Maar was die ronde wel zwanger! 
Gevalletje baat het niet schaadt het niet toch;)

Schoolkind
Shop
Voordeelpas
Zwanger- & Babybox
Meer

Home > Forums > Zwanger worden > NOD juli 2019

NOD juli 2019

Sorteer reacties van nieuw naar oud

←1…56

Fishy
21/06/2019 om 14:38REACTIE | REPORT | QUOTE

NOD 1 juli – Anky – 31 jaar – ronde 2 – 2e kindje
NOD 1 juli? – Fishy – 24jr – ronde 2 – 2e kindje 
NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje
NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje
NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje
NOD 4 juli – Rompertje – 27 jaar – 4 ronde – 1e kindje
NOD 5 juli - Vera - 28 jaar - 2e ronde - 2e kindje
NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 7 JULI – Nicolle – 27 jaar – ronde 1 – 2e kindje
NOD 7 juli – Facha – 30 jaar – ronde 1 na miskraam – 3e kindje
NOD 8 juli – Linnn – 26 jaar — ronde 5 na miskraam — 1e kindje
NOD 10 juli – Roos1986 – 33 jaar – ronde 12 – 2e kindje
NOD 15 juli – Liefbeertje – 27 jaar – rond 8 – 2e kindje
NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 17 juli – Sarah – 32 jaar – ronde 2 – 2de
Ik heb mezelf er even bij gezet:)

@gebruiker zo denk ik er ook over.Ik heb het gehaald bij de tuinen en moet elke dag 20 ml nemen.Wie weet helpt het.Ik las dat het helpt bij de innesteling dat je alleen moet stoppen als je zwanger bent.

Ik zit nu op 7dpo.. Dus ik begin te hopen op gevoelige tepels ofzo wat ik in mn vorige zwangerschap ook heel vroeg had maar nog helemaal niks. Ook niet gek natuurlijk maar toch heb ik echt het gevoel dat het niet gelukt is deze ronde. Ik voel me nog veel te goed

Hier op dag 30 vandaag.  Geen  idee of ik mn ei al gehad heb. 
Zo vervelend die wisselende  cyclus van 32 tot 47 dagen. Dus als we naar volgende ronde gaan toch maar ovulatie testen gebruike. 
Moet wel zeggen had er nog 1tje liggen en heb op dag 20 gemeten waarbij een ligt streepje tevoorschijn kwam.
Dus je zou zeggen dat die of net geweest is of langzaam  aan de dagen is geweest toch? 
Wachten duurt lang?☺

Terug
Bovenaan