NOD juli 2020

Hey, ik merkte net ineens licht bloedverlies op. Wat op zich best vreemd is want ik verwachtte volgend weekend pas ongesteld te worden. Op basis van vruchtbaar slijm en ovulatie testen. Ik dacht afgelopen vrijdag een eisprong gevoeld te hebben maar blijkbaar toch niet. Voor een eventuele innesteling is het nog te vroeg denk ik? Ben benieuwd of het gaat doorzetten 

Aan alle nieuwkomers, welkom en succws met gezellig maken en/of op het wachtbankje! 
Mevrouwtje spannend, een innestelingsbloeding kan volgens mij al tussen de 5 en 12 dagen optreden dus dat zou misschien wel kunnen. Heeft het nog doorgezet? 
BiHo wat spannend! Nog geen menstruatie is opzich een goed teken... ik ben benieuwd en hoop dat je de eerste van velen mag zijn in deze groep met goed nieuws!
Ik zag aan het lijstje dat meer dames hun NOD rond 5 juli hebben, hoe is het met julie? Denken jullie al een symptoom of verandering te kunnen zien/voelen? Zelf ben ik nu 5 dpo en ik heb het idee dat ik meer afscheiding heb als anders na eisprong... maar ik ben ook begonnen met tarwekiemolie en weet niet of dit een bijwerking kan zijn... kan niet wachten tot volgende week om te kunnen testen of uit de onzekerheid geholpen te worden! Tijd op wachtbankje duurt me altijd veel te lang :)

Ik zit nu op 8dpo, geen tot weinig symptomen. Ik heb het idee wat moe te zijn, en vocht vast te houden, maar goed dat kan ook prima van het warme weer zijn. Af en toe een beetje een zwaar gevoel in me onderbuik met wat lichte krampjes en heb sinds 2/3 dagen vlokjes in mn urine, ik dacht eerst een blaasontsteking of schimmelinfectie, maar heb er verder ook geen klachten bij. Misschien ook een kwestie dat ik nu extra op deze dingen let. Wachten tot 2 juli maar! ?

Ik duim voor je BiHo, hopelijk mag je alsnog een positieve test in handen hebben! 
Strawberry mijn NOD is ergens tussen 1 en 5 juli. Voor mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ik een cyclus van ongeveer 30-32 dagen en sinds mijn operatie in maart heb ik een cyclus van 28 dagen, dit zou betekenen dat mijn NOD 1 juli is. Ik merk nog geen symptomen. Bij mijn vorige zwangerschap in maart begon ik 12dpo pijnlijke borsten te voelen. Ik ben dus nu wel de hele tijd mijn borsten aan het checken haha. Ik merk dat ik heeel ongeduldig word, zelfs een beetje zenuwachtig de hele tijd. Verder merk ik ook nog niets van een opkomende menstruatie. Normaal heb ik een week van te voren echt een mega vette huid en pukkels. Fingers crossed. :) 

Goedemorgen deze morgen!
Graag sluit ik me bij jullie aan. We zitten midden in ronde 3 voor ons eerste kindje. Als ik uit ga van mijn normale cyclus is NOD 9 juli, hoewel ik vorige maand ineens op dag 20 al een lichte bloeding kreeg.
Op basis van mn app zou ik gisteren mn ovulatiedag gehad hebben dus het lange wachten begint in te treden?

Carly en gebruiker758 gek is dat he... misschien verbeeld ik me ook wel vanalles! Haha ik wil zo graag dus dan ga je overal op letten ;-)

Ik heb trouwens vanochtend ook ineens wat dikke slijmerige afscheiding gehad. Het lijkt op het vruchtbare slijm ook elastisch.. alleen niet zo erg dat je er echt draden van trekt. Herkent iemand dit ? 

Terug
Bovenaan