NOD juli 2020

Vanochtend ongesteld geworden, dus ik ben nieuw hier. Ik verwacht mijn eisprong rond 8/9 juli...ik ga later nog even alle berichten teruglezen, heb ik even wat te doen;)

Hier m'n ovulatietest aardig opgelopen! Verwacht dus morgen een knaller! Terug netjes op dag 18 zoals vorige maanden. Toch al hoopgevend dat die regelmatig is ?

Leuk om iedereens verhalen mee te lezen!
Gisteravond was de kruitvat test al donker maar nog net ietsje lichter dan het teststreepje. Vanmorgen heb ik een positieve CB test gehad!  Dindag en donderdag seks gehad, dus het is nu afwachten geblazen :)

Strawberry
Nee het is niet doorgezet. Vanmorgen was er niks meer aan de hand. Heb nu ook die typische buikkrampen en een brok in mn keel. Gisteren heb ik een halve pizza op terwijl ik normaal een hele met gemak op kan. Dit was bij mijn vorige zwangerschappen ook dus ik denk echt dat het raak is ? maargoed het kan nog mis gaan.. tijd zal het leren 

@strawberry
huer Nod4 juli dus op het wachtbankje.. geen symptomen maar had ik tijdens mn vorige zwangerschap ook niet haha! 
wij hebben dit weekend n familie bbq en drink eigenlijk altijd n wijntje... pff wel of niet? Hoe gaan jullie hier mee om? 

Ik had zoals jullie gisteren zagen een positieve ovulatietest dus gisteravond gezellig gemaakt, zouden jullie het vanavond ook nog gezellig maken? 

DaniX
Het kan geen kwaad maar ik denk niet dat het perce nodig is. 
Ik kom trouwens net uit het zwembad en merkte net weer wat bloedverlies op. Dus misschien toch gewoon ongesteld dan.  Is de eerste keer na de bevalling dus misschien heeft mijn lijf weer even moeite met hoe het ookalweer moet ofzo ??

@ Dani, ik zou doen waar je zin in hebt, maar hoeft niet, om de dag zou voldoende moeten zijn. Je kunt ook morgenochtend nog s doen dan hebben de zaadjes iets meer tijd om aan te vullen zegmaar.
Balen mevrouwtje.. 
Betreft alcohol drink ik niet na de ovulatie hebben hier ook nog n bbq en verjaardag beide thuis dus alchohol vrij bier of wijn dan krijg je ook geen vragen. Feestje uit? Dan gaan we gewoon met de auto ?

Terug
Bovenaan