NOD juli 2020

Nou mijn man is gisteravond als verassing thuis gekomen omdat hij wel weet dat ik het spannend vindt en graag wou testen .
Dus vanmorgen getest. Helaas negatief. We wachten nu mijn ongesteldheid maar rustig af. En dan op naar de volgende ronde .
Baal wel ff. Maar goed ben ook nog niet ongesteld dus afwachten maar .

[quote quote=10335014]Nou mijn man is gisteravond als verassing thuis gekomen omdat hij wel weet dat ik het spannend vindt en graag wou testen . Dus vanmorgen getest. Helaas negatief. We wachten nu mijn ongesteldheid maar rustig af. En dan op naar de volgende ronde . Baal wel ff. Maar goed ben ook nog niet ongesteld dus afwachten maar .[/quote]
Balen! :( 

Goedemorgen, net ovulatietest gedaan en er was een smiley te zien. Zo fijn.
als het goed is, is dd afbeelding bijgevoegd.
We hebben het gisteravond al gezellig gemaakt en vanavond gaan we dat ook doen. Hoeveel dagen zouden jullie dat doen, na deze positieve ovulatietest.

Hoi! 
ik ga ook meeschrijven, lees al even mee. Ik had vermoedelijk afgelopen zondag mijn ovulatie, volgens de app. Helaas gaf een andere app zaterdag aan! Dus weet nu niet welke ik moet aanhouden. Zondag hebben we het gezellig kunnen maken. Dus ik denk net te laat, maar wie weet is de eisprong later geweest. Ben net sinds april gestopt met de pil. 1 cyclus 28 dagen en 1 cyclus 27. 5 juli zou mijn nod zijn! 

groetjes

Het is vandaag ongeveer dag 9 van mijn cyclus en ik ga vanaf vandaag ovulatietesten doen en morgenochtend begin ik met temperaturen. Hoop dat ik mijn eisprong goed ik beeld krijg!

Hoi ik had me al voorgesteld, maar nog niet toegevoegd aan de lijst, dus bij dezen 
BiHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Carly 1e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 9 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag )
gebruiker700 (Esther) 5e ronde, 2e kindje (eerste kindje is bijna 16 maanden) NOD 18 of 19 juli

DaniX als je vanavond morgen en misschien overmorgen nog dan moet 't echt wel goed zijn! Maar vandaag en morgen ook prima ?
Ik hoop morgen een positieve test te hebben.. Zijn het weekend op de camping en geen zin om dan te testen haha. 

Terug
Bovenaan