NOD juli 2020

biHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Gebruiker758 1e ronde 1e kindje NOD 2 juli
Gebruiker255 4e ronde 1e kindje NOD 2 juli
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Carly 1e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
Lynnn 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
SuusX 16e ronde 2e kindje nod 8-9 juli 
Suus 7e ronde 4e kindje NOD 9 juli
Papaya 2e ronde 2e kindje 11 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag ?) 
gebruiker700 (Esther) 5e ronde, 2e kindje (eerste kindje is bijna 16 maanden) NOD 18 of 19 juli
Little Sunflower 13e ronde 2e kindje NOD 22 juli
Moestuintje 4e ronde , 2e kindje, NOD 22 juli
EDKS 4e ronde, 1e kindje, NOD 1 juli

Carly onze NODs vallen tegelijk denk ik... cind dat de tijd ook zo langzaam gaat... ben ook continue na symptomen aan het kijken... wel wat witte vloed n af en soms een slapende voeten of vingers en levendig dromen en beetje zeurend onderrug... maar goed dromen deed ik  altijd a en misschien had ik de rest ook altijd maar lette ik er toen niet op haha... ik hoop zo dat t mag lukken deze ronde!
EDKS ik heb zelf nooit een innestelingsbloeding gehad bij me eerste maar je leest er wel veel over en het zou zo maar kunnen! Spannend! 
Volgende week kunnen de eerste testen gedaan worden hier... het juni topic bracht veel positieve testen hopelijk juli idem dito!

Hey,
Het is nog steeds niet echt door gezet. Verlies wel steeds kleine beetjes bloed bij het afvegen. Keertje of 5 nu verdeeld over 2 dagen. Heb wel lichte menstruatie achtige krampen. Ik vind het maar vaag en herken het totaal niet van andere zwangerschappen. Mensen die hier wel ervaring mee hebben?

Goedemorgen, 
Het is misschien heel stom wat ik nu ga vragen alleen ik wil het zekere voor het onzekere nemen omdat we al een tijdje bezig zijn om zwanger te worden.
Ik heb de afgelopen 2 dagen een positiebe ovulatietest gehad dus gisteren, donderdag en woensdag gezellig gemaakt. Nu heb ik vanmorgen weer een ovulatietest gedaan en deze was negatief geen smiley meer te zien zouden jullie het dan vanavond ook nog gezellig maken? Sorry voor deze vraag.

DaniX je ei springt meestal 12 tot 48 uur volgens mij na een positieve test... volgens mhemijbben zaadjes gemiddeld ongeveer 12 uur nodig om naar de juiste plek te zwemmen... als jullie nog zin hebben kun je het doen maar ik denk niet dat het perse nodig is... als je de afgelopen twee dagen ook al hebt gedaan zou het wat dat betreft goed moeten zitten en heb je al de juiste momenten te pakken. Er is maar 1 zaadje nodig... maar goed volg vooral je eigen gevoel!
Mevrouwtje ik ben er niet bekend mee maar ik hoop dat het niet doorzet en bijv een innestelingsbloeding is

Strawberry ja heel irritant dat continu zoeken naar symptomen. Maar ja, zal er bij horen. ;) Ik ga vanmiddag alvast ff kruidvat testen halen. In maart testte ik daar eerder positief mee dan de testen die ik nog heb liggen. Het liefst begin ik woensdag pas met testen maar ik heb zo'n gevoel dat dat al eerder gaat zijn haha. Ik voel wat testdrang opkomen.
DaniX technisch gezien is het volgens mij echt niet meer nodig om nog een keer seks te hebben. Maar hé, als jullie het nog op kunnen brengen... Baat het niet dan schaadt het niet. Oh ja en je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor het stellen van een vraag. :)

Hoi lieve dames, 
Ik voeg mij heel graag bij jullie. Deze maand onze eerste ronde voor ons 1e kindje. Al sinds 1 januari gestopt en regelmatige cyclus van 27 dagen. (wilde eerst graag mijn cyclus in kaart brengen) 
24 en 25 juni positieve ovulatietest gehad. 23e en 25e gezellig gemaakt. 9 juli zou mijn menstruatie moeten beginnen (hopelijk niet uiteraard).
Vind het spannend allemaal en fijn om mee te lezen hoe jullie alles ervaren! 

Hoi, 

Ik heb bij mijn eerste op de dag dat ik ongesteld moest worden heel licht bloedverlies gehad. Zette niet door en daarom deed ik na 3 dagen een zwangerschapstest. Die was eerder positief dan het controlestreepje verscheen, dus kan als je heel licht bloedverlies hebt dat je alsnog zwanger bent. Heb toen ook rond 8 weken en rond 10 weken zwangerschap hetzelfde gehad, dus had niet met innesteling te maken. Verloskundige dacht toen dat het te maken had met kleine bloedvaatjes die knapten van veel hoesten. Wil je ook geen valse hoop geven, maar ik zou het toch nog even aanzien. 

Terug
Bovenaan