NOD juli 2020

Er zijn wat dat betreft geen verkeerde keuzes, doen wat goed voelt! De gyn kan je morgen ongetwijfeld alles goed uitleggen. 
En als je bij thuiskomst, of later, toch nog twijfelt of ergens mee zit: gewoon bellen en handelen. Alles is bespreekbaar en mogelijk.
Ik heb zelf in april pillen genomen en vond t ook heel spannend, en voelde me bezwaard om te bellen voor vragen e.d. Maar daar zijn ze natuurlijk juist voor!

Sterkte meid!

Hallo! 

ik schrijf ook even mee .. gisteren ongesteld geworden dus volgende NOD is 7 juli. 

Wij gaan ook voor een 2de kindje, nu ronde 2 starten. 
Ons zoontje wordt in augustus 2 jaar en bij hem was het onmiddellijk in de eerste ronde raak, heb hierdoor dus 0% geduld ! 
In februari dit jaar kregen we een vmk, toen prijs in de 2de ronde. Ik heb dus goeie hoop, maar vrees ervoor dat het net nu langer zal duren .. 

Op goede hoop de 2de ronde starten dus !

Lamulux wat herkenbaar.. hier ook 0.0 geduld ;-) zit nu op cyclusdag 12 en ben opzoek naar me ei.. hopelijk komt die binnen nu en een week! Maar ben nogal onregelmatig dus kan ook maar zo langer duren... helaas!

Hoe liever je iets wil hoe lastiger he .. 
Hier ook steeds een 'late' eisprong, pas op dag 18. Nog 16 dagen geduld dus ?

Hier ook een laat ei vorige ronde was het pas cyclus dag 21.. dus ik start deze ronde op dag 17 met testen.. ben benieuwd 

NODs liggen allemaal dichtbij elkaar! Fijn dat we straks steun hebben aan elkaar op het wachtbankje :) vorige cyclus was mijn ei zelfs op dag 24 pas :-(... maar ik heb ook weleeens een cyclus gehad van maar 24 dagen dus het loopt erg uiteen en wil hem niet missen. Vandaar maar vast begonnen. Welkom gebruiker 443!

Ja toevallig allemaal een late eisprong Ik namelijk ook! 
Ik kan pas volgende week beginnen met de ovulatie testen maar kan al niet wachten! 

voor ons ronde drie en hopelijk kan ik nu goed mijn eisprong vinden.
Succes allemaal! 

Terug
Bovenaan