NOD juli 2020

ChantalLourens welkom bij de groep!
Carly ik test met je mee denk ik rond woensdag... kan het waarschijnlijk ook niet laten. Tenzij menstruatie al door is gebroken... nog een paar nachtjes slapen :)

Zoo heel veel berichten gemist . Ik ga morgen even met de laptop reageren op iedereen. Ik ben even een paar dagen stil geweest. Afgelopen donderdag was mijn nod. In de ochtend negatief getest. En in de nacht van donderdag op vrijdag ongesteld geworden.. heb er echt even flink van gehaald. We gaan nu naar ronde 5. Het is ons 2e kindje, dus laat ik voorop stellen dat we geen haast hebben, en als het ons gegund is komt het echt wel goed denk ik.

.maar ik wil nu wel met ovulatie testen gaan beginnen. Nog nooit gedaan. Onze eerste was de eerste maand raak haha.
Kan 1 van jullie mij kort vertellen hoe het werkt en waar ik op moet je letten. Ooh en welke moet ik kopen? 
Ik hoop voor jullie dat jullie positief nieuws mogen krijgen..
Ik ga dus mee met de de NOD in juli. 25 juli is nod. 12 Julie ovulatie 

Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee. Wij gaan voor ons 2e kindje. 1e echte ronde deze maand. Als het goed is 2/3 juli NOD. Ik vind het veel spannender dan bij de 1e! 

Heel veel sterkte en succes aan iedereen die wacht op een positieve test!

Ik sluit me ook maar bij dit groepje aan... ik heb net een nieuw topic gemaakt over mijn situatie, maar ik heb ineens een belachelijk lange cyclus. Zit nu op dag 45. Zo gek. :(

Goeiemorgen! Mijn ovulatie test was een dag later positief, gister dus. Vrijdag en zaterdag gezellig gemaakt en de week ervoor ook om de dag dat moet wel voldoende zijn hoop ik. Geen puf meer om vandaag ook nog te moeten ? ben benieuwd hoe lang deze maand m'n lf is vorige maand was die 10 dagen. Ga echt proberen niet eerder te testen dan voor m'n nod. 

Hoi dames,
Ik heb dinsdag of woensdag mijn eisprong gehad. Ik had woensdagochtend vroeg nog allemaal steekjes en herkende het echt als de eisprong. Nu heb ik dus ineens sinds gisteravond laat pijnlijke en gevoelige tepels en borsten met hele zichtbare aders. Ook heb ik allemaal wat krampjes onderin mijn buik. En gisteravond bij het afgeven had ik wat bloed gemengd met afscheiding. (Misschien teveel informatie?). Maar dit lijkt mij nog te vroeg voor een eventuele innestelingsbloeding toch? Iemand enig idee wat dit dan kan zijn? Mijn NOD is dus 7 of 8 juli.

Hee meiden. Hoopte dat jullie me kunnen helpen. Ik heb ovulatietesten gebruikt en had donderdag 18 juni een positieve. Donderdagavond 25 juni begon het bloed verlies en dat is zaterdagmiddag / avond 27 juni weer gestopt. Het was wel echt helderrood en had ook echt een tampon nodig. Moet ik nu 26juni rekenen als cyclusdag 1? Normaal ben ik duidelijk 5 dagen minimaal ongesteld... snap er niks meer van!

Hoi x-marina, 
Ik ben heel nieuw met het hele zwanger proberen te worden.. Dit is ronde 1 voor ons. Maar wel afgelopen maanden al veel lopen lezen her en der.. Maar kan me voorstellen dat 't er vervelend is en verwarrend van je bloedverlies.. Was je bloedverlies anders dan normaal, her en der lees ik verhalen over innestel bloedingen?
Echter heb ik hier geen ervaring mee hoor.. Wil je dus ook geen verkeerde info geven..
Succes! 
Liefs

Terug
Bovenaan