NOD juli 2020

Lynnn het lijkt me nog aardig vroeg maar volgens mij kan t soms wel al na een dag of 5... kunt niks anders dan even afwachten denk ik...
X Marina volgens mij is het met helderroodbloedverlies wat ook wat langer duurt idd meestal menstruatie. Uitzonderingen daar gelaten. Om van je twijfel af te zijn zou je een test kunnen doen... succes!

Hee Lynnn,
Ik heb afgelopen week een positieve test gehad, en als ik terug denk merkte ik al heel snel dat het goed was.
Ik had op een di of woe mn ovulatie, was toen die week erna op woensdag 's ochtends duizelig, best een behoorlijke hoofdpijn (heb heel vaak hoofdpijn, maar dit voelde echt anders) en op mijn werk na 15:00 uur ineens zooo moe, echt op!
De rest van de week ook veel hoofdpijn gehad en echt moodswings. Het leek mij toen ook heel vroeg, dus ik besteedde er niet teveel aandacht aan.
Zaterdag toen toch maar een test gedaan en die was al positief! Terwijl ik do of vrijdag pas NOD had.

MamaY Gefeliciteerd! Het is nu 4 of 5 dagen na mijn eisprong en mn borsten doen echt zo zeer. Het voelt net of er alleen maar blauwe plekken op zitten. En ik heb een soort van menstruatie krampen? 
Heb jij 5 dagen voor je nod al positief getest, of begrijp ik het verkeerd?

Hoi allemaal,
Ik voeg me ook graag toe aan dit onderwerp. Mijn NOD is op 9 juli en zit nu op dag 19. We zijn begin dit jaar begonnen met proberen voor ons eerste kindje en hebben na twee rondes even een pauze ingelast vanwege alle Corona-stress. Sinds vorige maand weer bezig, wat dit ronde 4 maakt. Niet de meest fijne cyclus tot nu toe, want had mijn eisprong denk ik vroeg (dag 12, normaal dag 15) en kreeg op dag 15 een blaastontsteking en zit nu met candida. 
Verder durf ik eigenlijk niet meer symptomen te duiden, want dacht iedere ronde wel eea te voelen en het was tot op heden niets haha. Wat me wel opviel is dat ik vorige week, meteen na mijn ovulatie enorm zere borsten kreeg. Een dag of drie pijnlijke steken dwars over, links en rechts. Die nemen nu wat af. Verder wel wat klachtjes, maar kan ook van de antibiotica komen (heb overigens aangegeven dat we kinderwens hebben en daar is rekening mee gehouden). 
Ik ga de komende dagen weer meelezen. Veel succes allemaal en sterkte met wachten! Ik duim voor jullie.

Liefs

Hoi allemaal,
Ik schrijf ook mee. We gaan voor een tweede kindje, mijn dochter is net 1 geworden. Mijn cyclus is 2 dagen korter geworden na de bevalling, maar wel heel regelmatig. Dit weekend 'geklust', nu 14 dagen afwachten! Merk dat ik het spannender vind dan bij de eerste, ben er iets meer mee bezig merk ik!

Heb mezelf even op de lijst ingevuld.
Hebben de mensen van 2/3 jul al een beetje verschijnselen?
Ben ik erg benieuwd naar!

biHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Gebruiker758 1e ronde 1e kindje NOD 2 juli
Gebruiker255 4e ronde 1e kindje NOD 2 juli
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Carly 1e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
Lynnn 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
SuusX 16e ronde 2e kindje nod 8-9 juli 
Suus 7e ronde 4e kindje NOD 9 juli
Jenni 1e ronde 2e kindje NOD 10/11 juli
Papaya 2e ronde 2e kindje 11 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag ) 
gebruiker700 (Esther) 5e ronde, 2e kindje (eerste kindje is bijna 16 maanden) NOD 18 of 19 juli
Little Sunflower 13e ronde 2e kindje NOD 22 juli
Moestuintje 4e ronde , 2e kindje, NOD 22 juli
EDKS 4e ronde, 1e kindje, NOD 1 juli

Ik heb donderdag of vrijdag mijn NOD, maar heb zo’n drang om te testen!? Ik denk dat ik woensdag ga testen want donderdag is ons zoontje jarig (wordt 2), dus had in gedachte om, als de test positief is, een cadeautje erbij te doen donderdag voor mijn partner! 
Verder maak ik mezelf echt gek met ieder steekje/krampje wat ik voel, want ik denk bij alles: Zal het?! Ben zo benieuwd! 

Terug
Bovenaan