NOD juli 2020

Wij gebruiken geen testen, maar ik heb over het algemeen een regelmatige cyclus(muv vorige maand). Wij maken het om de dag/2dagen gezellig als ik volgens mn app in mn vruchtbare week zit. Daaromheen ook wel trpuwens haha, maar dat komt dan spontaan opzetten. 
Vandaag lichtelijk in spanning. Vorige maand kreeg ik dag 20 ineens een spontane bleoding. Niet veel, geen klachten maar wel gek. Vandaag veel "last" van mn buik. Echt een beetje lichte menstruatiekrampen zeg maar. Hoop toch echt dat mn lichaam niet weer in de war is..

FlowerRose wij hebben in mijn vruchtbare week gewoon om de dag seks gehad. Begin dit jaar heb ik ovulatietesten gebruikt en toen startte ik op dag 10 met testen. Toen bleek ik pas op dag 19 mijn eisprong te hebben. Sinds mijn bbz operatie heb ik een cyclus van 28 dagen dus gok ik dat mijn eisprong nu eerder is geweest. Maar ik merk dat ik het heel irritant vind dat ik niet precies weet wanneer het was. Dus mocht in een dezer dagen ongesteld worden dan ga ik direct ovulatietesten aanschaffen. :)

Wauw gefeliciteerd dames met de positieve testen goed begin van de maand! Hopelijk mogen er veel gaan volgen.
Ik volgend weekend pas m'n nod ben nu al ongeduldig, ik hoop het zo ben er zo klaar mee na 16 rondes! Als het deze ronde is gelukt dan zal nummer twee in dezelfde maand geboren worden als m'n dochter en er waarschijnlijk vlak naast zitten dat is dan toch ook wel bijzonder!
Succes nog allemaal! 

Ik gebruik ook geen ovulatie testen. Mijn cyclus is erg regelmatig, soms 1 dag langer. Ik hou in een app bij wanneer dan de vruchtbare dagen zijn en hebben dan vaker seks. Bij mijn dochter was het na vijf rondes raak na het stoppen van de pil. Die heb ik nu niet meer gebruikt dus hoop op iets eerder succes! Merk wel dat ik het er nu veel meer mee bezig ben dan 2 jaar terug.

Ik ben probeer beetje voorzichtig  te zijn... hoop dat het streepje op gaat lopen de komende dagen.

Flowerrose ik startte ook altijd rond cd 10 en had hem de laatste keer pas op cd 24 gevonden... 
Gebruiker gefeliciteerd! Jouw streep is mooi duidelijk!

Ik schrijf niet mee op dit forum maar wil toch even reageren op Strawberry. Vorige week dinsdag zagen mijn testen er ook zo uit, nog iets lichter zelfs. Maar die is toen mooi opgelopen en nu een dikke vette streep. Ziet er heel hoopvol uit hoor!! Maar snap je voorzichtigheid.

Bedankt voor jullie reacties/felicitaties! Bij mij is het besef er nog steeds niet helemaal hoor haha! Hoop dat alles goed blijft gaan. Maar inderdaad, de test is zeer duidelijk!

Ik duim in ieder geval ook nog met jullie mee!! 

Terug
Bovenaan