NOD juli 2020

Ja laten we dat doen. :) Ik ben 2 augustus jarig dus hoe cool zou het zijn om rond die tijd een positieve test in handen te hebben?!   

Oh zoveel berichten, aan de dames met een positieve test gefeliciteerd! Aan de dames die ongesteld zijn geworden balen! Hopelijk snel positief nieuws.
Ik heb zelf even een vraagje mischien kunnen jullie me hier bij helpen. Ik heb volgens de app flow morgen mijn eisprong. Het is me wel eens opgevallen dat ik in mijn niet ongesteldheid dagen een paar dagen slijm verlies. Is dit dan mijn eisprong of is die dan al geweest? Want mijn probleem is dat ik helemaal geen zin in seks heb maar dat moet wel als je een kindje wilt. Nu wil ik alleen niet te vaak hoeven doen. Zou ik het dan vanavond moeten proberen of moet ik nog even wachten op het slijm verlies?  

Vanmiddag weer ovulatietest doen.. ik verwacht vandaag of morgen een positieve test :)
Zijn er nog dames die vanmorgen een zwangerschapstest hebben gedaan? 

Ik ben nog steeds in een licht afwachtende houding om te testen. Mijn NOD zou 30/6 geweest zijn, maar ik heb dagelijks enkele druppels bruine afscheiding. En weet niet goed wat ik hier moet van denken. Heeft iemand hier nog ervaring mee?
normaal heb ik tijdens mijn menstruatie altijd duidelijk minsten een dag met helder rood bloedverlies waar ik toch wel meer dan een inlegkruisje voor nodig heb. Nu is het vaak enkel bij het afvegen of een enkele druppel/veegje op mijn inlegkruisje. Mijn temperatuur is momenteel nog niet gezakt en volgens mijn curve zit ik op 13 dpo.

@Carly: ik denk de angst voor een negatief resultaat. Mijn vorige twee cyclussen zat ik in een soortgelijke situatie. Waarbij ik voor mijn verwachte NOD al wat bruine afscheiding had en dan wat later toch overgegaan is tot weldegelijk mijn menstruatie. Waardoor dat mijn cyclus ook telkens weer wat langer wordt dan de vorige. 
Dus ik denk dat ik nog tot zaterdag ga wachten. En als mijn menstruatie dan niet vol is doorgekomen in de ochtend, dan ga ik toch maar eens testen. 
Het is vooral een lastige situatie. Heb ook zeer minimaal endometriose en weet niet goed welke invloed dit allemaal kan hebben. Volgens de gynaecoloog zou het geen probleem mogen zijn om zwanger te worden in mijn situatie.

Terug
Bovenaan