NOD juli 2020

Gebruiker704 Dankje! Ja ik weet nog steeds niet helemaal zeker of de ovulatietest nou positief is of niet, maar voor nu houd ik het aan als positief :) Blijf nog wel even doorgaan met testen, wellicht dat de test nog een keer nog donkerder wordt haha. Maar we gaan het zien! Kan nu niet meer doen dan klussen en afwachten :p 

Hoi, 

Ik zit volgens de app Clue nu 2 dagen na ovulatie en heb sinds vandaag heel erg gezwollen borsten en een beetje pijnlijk. Normaal gesproken ben ik niet echt hormonaal, weinig klachten voor en tijdens menstruatie. Is dit een teken van ovulatie? Mogelijk innesteling? Iemand ervaring? 

DG wat balen zeg!? Flowerrose ik ben zelf niet bekend met ovulatietesten dus ik durf het niet te zeggen? snap heel goed dat je er onzeker van wordt. Misschien kan een van de andere dames je helpen..

Lynn heb je vandaag nog getest?
Ik heb nog steeds 0.0 klachten.. Echt raar heb normaal altijd paar dagen voor nod al krampen. Ik hoop dat het een goed teken is. Ga denk donderdag weer een testje wagen. 

Ben blij om te lezen dat ik, net als jullie, niet de enige ben die als een gekkie elke lichtval probeer te vinden om de test af te lezen haha.
Ik heb gister een test gedaan maar helaas nog niets te zien. Ik heb wel het gevoel dat het goed zit. Pijnlijke borsten, opgezette buik, winderig, pijn bij mn onderste ribben, kleine plopjes/steekjes in mn buik. Moet helaas toch wachten tot het weekend. Duurt zoooo lang dat wachten.
Meiden waarbij de menstruatie is doorgekomen, succes voor de volgende ronde!
Vind het echt heel leuk om iedereens verhalen mee te lezen.

@ Jenni, ja dat doe ik ook ?
Hoop voor je dat t raak is. Ik krijg juist elke maand na dag 5 na de ovulatie opgeblazen gevoel, steekjes, pijnlijke borsten. Steken bij mn borsten. Daardoor denk ik elke x dat t raak is.. ?
Nu op dag 5 na ovulatie gelukkig nog geen klachten, we zullen zien.

Terug
Bovenaan