NOD juli 2020

Hi dames, het lijkt er op dat ik eindelijk mijn eisprong (bijna) heb gevonden! De test van vanmiddag was nog nooit zo donker deze maand. Heel iets lichter nog dat de controlestreep. Eind van de middag test ik nog eens, hoop zo dat het een echt duidelijke, positieve test is. En dat terwijl het al dag 20 van mijn cyclus is. Mijn NOD is dus ook wat later. Niet de 18e, maar waarschijnlijk de 21e of 22e. Komende dagen in ieder geval flink klussen ;) 

Hee dames, even een vraag he. Weet iemand van jullie hoe zit met ibuprofen in de eerste weken zwangerschap? Meende dat je dat vanaf het derde trimester niet mocht gebruiken maar in het begin kan het geen kwaad? Het is me vanmorgen flink in mn nek geschoten namelijk en met paracetamol alleen ga ik denk ik de dag niet doorkomen ?
Nu weet ik natuurlijk niet of ik zwanger ben, maar wil ook geen foute dingen doen om het tegen te gaan?

@liefje en @carly wat naar om te horen allebei. Ik hoop dat het inmiddels redelijk met jullie gaat en duim dat er snel een zwangerschap mag komen.

Hier zit ik inmiddels op dag 26. En heb al een week behoorlijk pijnlijke borsten en veel steken in mijn lies. Ik durf nergens op te hopen, maar als ik wel ongesteld word, was dat een vervelende PMS-week. Want zo erg heb ik namelijk normaal geen last. Wat ook opvallend is, is dat ik me emotioneel gek genoeg veel kalmer voel dan normaal rond deze tijd. We wachten af. 

Liefs

Nee idd maar als ik terugkijk op m'n vorige 2 zwangerschappen heb ik die symptomen niet.. 
voel eigenlijk helemaal niets ! ?

Hoi hoi!
2 dagen overtijd (zaterdag had ik ongesteld moeten worden), en ben echt net ongesteld worden helaas.. had toch echt andere symptomen maar goed, nu het doorbreekt heb ik ook meer krampen. 
Succes voor de andere  dames! 

Danielle wat fijn! Geeft toch rust om te weten dat je eisprong hebt toch? Ik las dat in sommige gevallen 't ook geen knaltest wordt maar gewoon iets donkerder. Dus ik zou zeggen ga ervoor! 
DG wat jammer ?
Ik menstrueer nog steeds maar echt totaal anders dan normaal. Heel erg raar, eigenlijk zou ik vandaag of morgen moeten beginnen met menstruatie. 
Maar goed, het is toch echt een menstruatie helaas.
Voor degenen die nog moeten testen, veel succes! 

Terug
Bovenaan