NOD juli 2020

Goedemorgen dames,

Zojuist een vroege test gedaan, en wat ik al vermoedde was de test negatief.
Ik ga door naar augustus ( ronde 8).
Voor de dames die nog even moeten voor de uitslag, heel veel succes!

Ik heb net ook een vroege test gedaan 2/3 dagen voor NOD en ik kan het bijna niet geloven. Maar het is een mega licht streepje. Krijg geen foto geupload. Ik wist wel dat m'n gevoel goed zat, maar toch kun je dan weer zo aan jezelf twijfelen...
Morgen en overmorgen maar weer testen, kijken oftie op loopt?

Lynn wauw wat spannend, voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat ze mooi gaan oplopen. Wat een geluk zeg in de eerste ronde! 
MIjn test negatief helaas had 't ook wel verwacht hoor. Gister avond getempt was m'n temp 0.5 graden gedaald.. Nou weet ik dat dat niks zegt als je op een willekeurig tijdstip meet haha maar normaal blijft ie tot m'n menstruatie rond de 37.2 en nu dus 36.7 dus heb nu weer hoop dat 't misschien een innesteling dip is ?
Liefje jeetje wat heftig zeg! Trek je dat emotioneel allemaal een beetje? Wat een ongeluk kan je soms hebben hé zo onbegrijpelijk.. Hoop dat je snel je ovulatie vindt en er binnenkort een mooie gezonde zwangerschap volgt. 

Gister kon ik maar 1 ovulatietest doen omdat ik daarna de hele middag weg was. Helaas was deze ook weer negatief. Al sinds 25 juni negatieve ovulatietesten. Mijn NOD is in ieder geval later dan de 18e (als ik mijn ovulatie niet gewoon al gemist heb) 

Was een weekendje weg dus net eerst even alles terug zitten lezen. Maar wauw Lynnn alvast voorzichtig gefeliciteerd! Heel leuk en spannend! Verder geen postieve testen voorbij zien komen als ik het goed heb. 
Danielleeeex jij je eisprong ondertussen al een keer kunnen vinden?
DG ik moest lachen om je vraag. Ik herken het inderdaad heel erg die test in verschillende lichtvallen te bekijken haha. Of met zaklamp van mn telefoon. ;)
Liefje welkom! Volgens mij zat je ook in NOD maart? Wat ontzettend heftig wat je hebt meegemaakt. Ik heb zelf begin april helaas een bbz gehad en mijn grootste angst is dat het de eerst volgende keer weer mis gaat. :( Ik hoop dat je snel weer een positieve test hebt en dat alles goed mag gaan! 

Oh we schreven tegelijk Danielleeeex. Irritant dat je hem maar niet vindt. Misschien gemist inderdaad of anders gevoeligere testen gebruiken volgende keer? Ik gebruik ze van 2bsure en daar kun je verschillende kiezen van normaal tot extra gevoelig dacht ik.

Hier ga ik waarschijnlijk ook mee naar NOD augustus .. 
morgenavond op dag 28 krijg ik normaal steeds m'n menstruatie. Ik voel niets gek. 

Ik probeer het positief te bekijken.. volgende NOD zou 4 augustus zijn dan en 5 augustus zijn we net 3 jaar getrouwd. Zou dus een leuk cadeau zijn moest ik daar overtijd gaan ☺️ 

Hoi suusX en Carly,
Ja,ik  zatinderdaad ook mee in maart. 
Carly die angst begrijp ik heel goed ! Ik kreeg in april op 5w een echo om te kijken of het deze keer wel juist zat. Dus misschien dat jij die ook wel zou krijgen bij de volgende zwangerschap ! 
Het was emotioneel heel zwaar en merk het nu nog. Heb meerdere echo's gehad op korte tijd. De eerste op 5w toen zat alles goed. Nadien een op 7w met kloppend hartje. Enkele dagen later verloor ik bloed en kreeg ik een controle echo. Daarop was een hematoom zichtbaar en omwille van het hematoom kreeg ik dan op 8w een controle. Ons kleintje was toen ook goed gegroeid en het hartje klopte nog stevig. Hematoom was zelfs bijna weg, maar op de volgende controle echo zat het dan helaas fout. Een week later is het dan natuurlijk afgekomen. 
Door Corona heb ik ook alle echo's alleen moeten doen en dat is emotioneel toch ook heel heftig.
Ik hoop dat het jullie deze maand gegund is !  Jullie hebben ook al heel wat moeten doorstaan.  ? 
Sinds vanmorgen lijken mijn ovulatietesten op te lopen dus ik hoop een van de volgende dagen weer een eisprong te hebben. 
PS als ik niet meteen zou reageren : soms krijg ik voor langere tijd een foutmelding bij het plaatsen van berichten waardoor ik weken "offline" ben.

Terug
Bovenaan