Hoi suusX en Carly,
Ja,ik zatinderdaad ook mee in maart.
Carly die angst begrijp ik heel goed ! Ik kreeg in april op 5w een echo om te kijken of het deze keer wel juist zat. Dus misschien dat jij die ook wel zou krijgen bij de volgende zwangerschap !
Het was emotioneel heel zwaar en merk het nu nog. Heb meerdere echo's gehad op korte tijd. De eerste op 5w toen zat alles goed. Nadien een op 7w met kloppend hartje. Enkele dagen later verloor ik bloed en kreeg ik een controle echo. Daarop was een hematoom zichtbaar en omwille van het hematoom kreeg ik dan op 8w een controle. Ons kleintje was toen ook goed gegroeid en het hartje klopte nog stevig. Hematoom was zelfs bijna weg, maar op de volgende controle echo zat het dan helaas fout. Een week later is het dan natuurlijk afgekomen.
Door Corona heb ik ook alle echo's alleen moeten doen en dat is emotioneel toch ook heel heftig.
Ik hoop dat het jullie deze maand gegund is ! Jullie hebben ook al heel wat moeten doorstaan. ?
Sinds vanmorgen lijken mijn ovulatietesten op te lopen dus ik hoop een van de volgende dagen weer een eisprong te hebben.
PS als ik niet meteen zou reageren : soms krijg ik voor langere tijd een foutmelding bij het plaatsen van berichten waardoor ik weken "offline" ben.