NOD juli 2020

Moestuintje, Wij zijn sowieso vrij actief. Normaal voor ons is zo'n 4 a 5 keer per week (menstruatiedagen uitgezonderd). Met mn testen wel ff getimed dat ik iig op de dag(en) van de piek (was bij mij van vrijdagmiddag tot zaterdagochtend) en de dag erna seks had.

Je hebt een eisprong 24-48 uur na je positieve ovu test. Ik doe het de week van mijn eisprong om de dag en als ik een positieve ovu test heb 3 dagen achter elkaar. Als de zaad kwaliteit minder is wordt om de dag aangeraden maar als de zaad kwaliteit gewoon normaal is dan maakt dat niet uit 

Gefeliciteerd Lynnn wat een mooi nieuws ❤️
Ik ben ook benieuwd hoe betrouwbaar een zwangerschapstest is die over datum is. Heb vorige maand 2 "oude" opgemaakt die ik nog had van mijn eerste zwangerschap die waren net niet over datum ?. 

Moestuintje, hier geen ovulatie testen maar rond de vruchtbare week houden we om de dag aan. Vanaf dag 9 of 10 voor ons. Deze maand toevallig 2 dagen achter elkaar gedaan omdat we daar zin in hadden, over het algemeen hebben wij ook geen zin om t een paar dagen achter elkaar te doen. Zou gewoon kijken naar jullie behoefte op dat moment. Om de dag zit je ook al goed dus t is nooit weg..
Ja de zaadkwaliteit.. ik vermoed dat die prima is gezien eerdere zwangerschappen. We zijn nu alleen 2j ouder?‍♀️. 30.. phieeeww haha. 
Weten iemand van jullie de zaadkwaliteit, nu ben ik nieuwsgierig.
Groetjes meiden..

https://myalbum.com/album/xnQokdceztSm
Ik heb donderdag mijn NOD. Ik twijfel enorm, want mijn vriend zegt dat het een indroogstreepje is. Heb de test binnen 5 min afgelezen. 
Wel heb ik met vlagen krampen alsof ik ongesteld moet worden. Hopelijk niet uiteraard.. Ik weet dat ik gewoon even af moet wachten ofdat ik wel/niet ongesteld word.. Maar moet het even van me afschrijven haha.. ??

[quote quote=10338673]https://myalbum.com/album/xnQokdceztSm Help! Ik heb donderdag mijn NOD. Ik twijfel enorm, want mijn vriend zegt dat het een indroogstreepje is. Denk ik bijna ook, ookal heb ik de test binnen 5 min afgelezen. Ook heb ik met vlagen krampen alsof ik ongesteld moet worden. Ik weet dat ik gewoon even af moet wachten ofdat ik ongesteld word.. Maar moet het even van me afschrijven haha.. ?[/quote]
Dit is geen indroogstreepje meer hoor veel te duidelijk gefeliciteerd!?

Hoi dames ??‍♀️
Alle zwangere dames gefeliciteerd!! ??
Dit is onze 2e ronde voor onze eerste kindje. Mijn NOD is 30juli.
Ben 29jaar nu 2.5jaar getrouwd sinds februari gestopt met de pil. Mijn cyclus is gemiddeld 31 dagen. ??

Terug
Bovenaan