Goed om te weten Dwaallichtje, dank voor de informatie! Ik had eergister al een donkere ovu test, maar nog niet positief. Die avond wel geklust. Gister was de ovulatietest echt knalpositief dus maar weer geklust en dacht dat die dag daarvoor al sowieso niet nodig was geweest. Maar blijkbaar hoeft dat helemaal niet, de eisprong kan dus ook al wat eerder zijn geweest en dat is wellicht gister al mijn eisprong heb gehad. Ik voel mijn eisprong verder zelf niet dus de testen is mijn enige houvast.
Dag 28 je piek lijkt me wel laat! Maar je geeft zelf aan dat je pas geleden bent gestopt met borstvoeding, dus volgens mij kan de cyclus dan ook wat onregelmatig zijn. Ik ben al een jaar geleden gestopt met anti conceptie dus ik verwacht wel enige regelmaat in mn cyclus Nu valt uiteindelijk een positieve ovulatietest op dag 21 inderdaad nog wel mee.
Ik ga straks nog even een ovulatietest doen, puur omdat ik benieuwd ben wat er nu uit komt!
Dag 28 je piek lijkt me wel laat! Maar je geeft zelf aan dat je pas geleden bent gestopt met borstvoeding, dus volgens mij kan de cyclus dan ook wat onregelmatig zijn. Ik ben al een jaar geleden gestopt met anti conceptie dus ik verwacht wel enige regelmaat in mn cyclus Nu valt uiteindelijk een positieve ovulatietest op dag 21 inderdaad nog wel mee.
Ik ga straks nog even een ovulatietest doen, puur omdat ik benieuwd ben wat er nu uit komt!