NOD juli 2020

[quote quote=10339319]Iemand heeft een topic geopend voor een Whatsapp groep voor vrouwen die in maart zijn uitgerekend[/quote]
Thnx! ga ik daar eventjes naar op zoek :)

@Z-Brandt ja eerste kindje! We zitten pas in de 10e maand en ik geloof dat je pas na 12 maanden proberen naar een huisarts kan. Ook heb ik  begrepen dat je niet snel een onderzoek krijgt als je 'jong en gezond' bent haha, zeker nu in Corona-tijd.. Een afspraak bij de huisarts levert me altijd spanning op, ook vanwege eerdere ervaringen rondom mijn cyclus en PMS-klachten ('zit tussen je oren, geen lichamelijke oorzaak, dus leer er maar mee omgaan'), dus dat stel ik zo lang mogelijk uit haha. 
Zelf denk ik dat ik de eerste 3 maanden geen eisprong gehad heb. In september met de pil gestopt en wel gelijk een regelmatige cyclus, maar voor mijn gevoel geen eisprong. Ik wil nog tot augustus proberen en dan langzaam richting huisarts met vragen. Er zit bij ons geen haast of druk achter en ik maak me (gelukkig) nog geen zorgen, maar het zou wel heel welkom zijn als het gebeurt! 

[quote quote=10339347]@Z-Brandt ja eerste kindje! We zitten pas in de 10e maand en ik geloof dat je pas na 12 maanden proberen naar een huisarts kan. Ook heb ik begrepen dat je niet snel een onderzoek krijgt als je ‘jong en gezond’ bent haha, zeker nu in Corona-tijd.. Een afspraak bij de huisarts levert me altijd spanning op, ook vanwege eerdere ervaringen rondom mijn cyclus en PMS-klachten (‘zit tussen je oren, geen lichamelijke oorzaak, dus leer er maar mee omgaan’), dus dat stel ik zo lang mogelijk uit haha. Zelf denk ik dat ik de eerste 3 maanden geen eisprong gehad heb. In september met de pil gestopt en wel gelijk een regelmatige cyclus, maar voor mijn gevoel geen eisprong. Ik wil nog tot augustus proberen en dan langzaam richting huisarts met vragen. Er zit bij ons geen haast of druk achter en ik maak me (gelukkig) nog geen zorgen, maar het zou wel heel welkom zijn als het gebeurt![/quote] Ik ben 24 en er is geen oorzaak gevonden. Toen ik met 12 maanden in het ziekenhuis kwam werd ik gelijk op de wachtlijst voor iui gezet ivm wachtlijst 6 maanden. Het is dus maar net welk ziekenhuis en welke gynaecoloog je hebt   

[quote quote=10339351] Ik ben 24 en er is geen oorzaak gevonden. Toen ik met 12 maanden in het ziekenhuis kwam werd ik gelijk op de wachtlijst voor iui gezet. Het is dus maar net welk ziekenhuis en welke gynaecoloog je hebt[/quote]
Oh echt?! Dat is heel anders dan ik in mijn omgeving gehoord heb! Ik ben 28, man is 32. Ik wil ook niet eeuwig wachten, maar als ik jou hoor ga ik misschien toch eerder dan augustus richting de h.a.!
Sta je nog op de wachtlijst, of ben je al bezig met IUI?

Happy Yellow Volgens mij kun je niet ongesteld worden als je geen eisprong hebt gehad. Dus als je niet menstrueerde de eerste drie maanden, heb je inderdaad geen eisprong gehad.

Je bent nu pas 10 maanden bezig dus je moet nog wel 2 maandjes wachten maar daarna zou ik zeker niet nog langer wachten. Ik mocht in ronde 18 met iui beginnen maar ivm c orona is dat uitgesteld. Ik heb afgelopen zaterdag mijn 1ste iui gehad. Maar de wachtlijsten zijn lang dus na dat jaar zou ik wel gelijk een afspraak maken maar laten we hopen dat dat niet nodig is

Terug
Bovenaan