Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey iedereen, ik kan ook eindelijk een berichtje doen, heb de 1e iui gehad en nu denk ik zwanger na 2 jaar. Durf het bijna nog niet te geloven... Nog nooit een positieve test gehad en nu 2 x (ochtend en middag clearblue, 2-3 weken) Het is 15 dagen na iui. De kliniek ze nogmaals maandag even weer testen. Hoopvol..
Vraagje, ik heb de clearblue test in huis met wekenindicator. Ik twijfel om deze avond al te testen of beter toch morgenochtend? Wat is beter? NOD was dus afgelopen dinsdag of woensdag.
Kan het nu wel vanavond, ondanks ik door de dag heen best wel wat water heb gedronken?
In principe zou je ook 's avonds kunnen testen als je NOD al is geweest. Maar je geeft zelf aan dat je ook best veel water hebt gedronken.
Wat je straks krijgt als de uitslag negatief is vanavond, dat je gaat twijfelen of je urine wel voldoende geconcentreerd was. Daarom zou ik aanraden om het morgenochtend te doen, want dan hoef je ook niet te twijfelen